خبرنگار: مسعود محمودی
فرمانده سپاه رضوانشهر در گفتگو با 8دی:

بسیج همواره در حل مشکلات کشور حضور دارد / ۱۰۰ برنامه متنوع در هفته بسیج در رضوانشهر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه رضوانشهر گفت:در هفته بسیج در رضوانشهر ۱۰۰ برنامه با محوریت شعار بسیج، مظهر مردم‌سالاری دینی برگزار می‌شود.

بسیج همواره در حل مشکلات کشور حضور دارد / ۱۰۰ برنامه متنوع در هفته بسیج در رضوانشهر برگزار می‌شود

سید اکبر قاسمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) و همچنین تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه زلزله سرپل‌ذهاب استان کرمانشاه اظهار داشت: بسیجیان همواره با هوشیاری و دشمن‌شناسی توانسته‌اند از اسلام و انقلاب دفاع کنند و در دوران دفاع مقدس در صف نبرد مقابل تمام دنیای استکبار ایستادگی کردند.

وی هفته بسیج را نماد وحدت و ایثار و گذشت جوانان بسیجی کشور دانست و افزود: بسیج همواره در حل مسائل و مشکلات کشور در همه عرصه‌ها حضور چشم‌گیر داشته و در کنار مردم برای خدمت‌رسانی حاضر بوده است و امروز هم می‌بینیم که در عرصه رسیدگی به زلزله‌زدگان حضور فعالی دارد.

فرمانده سپاه رضوانشهر بسیج را چشم بینای انقلاب عنوان کرد و گفت: امروز اقتدار بسیج و سپاه از یک سو به اندام دشمن لرزه انداخته است  و از سوی دیگر تفکر بسیجی نظام جمهوری اسلامی را از هجمه‌های دشمن درامان داشته است.

قاسمی بسیج را مهمترین سد راه دشمنان در نفوذ فکری و فیزیکی به کشور دانست و اظهار کرد: براساس فرمایش رهبر انقلاب، امروز ما می‌توانیم با بصیرت، اخلاص همراه با عمل و عمل به هنگام و اندازه که مشخصات روحیه بسیجی است بر همه مشکلات جامعه فائق شویم.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج امسال در شهرستان رضوانشهر ۱۰۰ برنامه متنوع با محوریت شعار بسیج، مظهر مردم‌سالاری دینی برگزار خواهد شد ادامه داد: ۴۰ برنامه از این برنامه با مدیریت مستقیم سپاه ناحیه شهرستان اجرایی می‌شود و این برنامه ها در واقع برنامه‌های اصلی هفته بسیج خواهد بود.

فرمانده سپاه رضوانشهر اجرایی شدن طرح گشت بسیج محله محور را از جمله طرح های جدید سپاه در شهرستان عنوان کرد و گفت: این طرح بصورت آزمونه (پایلوت) و در چند پایگاه مقاومت شهرستان اجرایی خواهد شد و سپس مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

قاسمی در پایان اظهار کرد: پایان بخش برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان رضوانشهر تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت است که در این اجتماع بزرگ ضمن نمایش اقتدار بسیج پیام‌های استکبار ستیزانه مخابره خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه