عکاس: مصطفی محبوبی
عصر پنجشنبه؛

یاداره ۲۹۴ شهید بخش سنگر برگزار شد / تصاویر

یادواره ۲۹۴ شهید والامقام بخش سنگر عصر پنجشنبه در مصلی نماز جمعه شهر سنگر برگزار شد.

یاداره ۲۹۴ شهید بخش سنگر برگزار شد / تصاویر

به گزارش ۸دی، یادواره ۲۹۴ شهید والامقام بخش سنگر عصر پنجشنبه در مصلی شهر سنگر برگزار شد. محمدرضا فیضی نیا فرمانده سپاه سلمان در ابتدای این مراسم گزارشی از اقدامات سپاه سنگر در کمک رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه ارایه کرد.

وی گفت: هم اکنون یک کامیون از کمک های مردمی بخش سنگر شامل پتو، کنسرو، البسه و آب و … بارگیری و آماده حرکت به سمت سرپلذهاب است.

در ادامه حجت الاسلام مسعود داوودی امام جمعه رودبار با اشاره به جایگاه والا شهدا بر حرکت بر اساس سیره شهدا و ایثار و گذشت در زندگی تأکید کرد و اظهار کرد: مصداق بارز امروزین حرکت در مسیر شهدا کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه است.

وی افزود: ۲۹۴ شهید بخش سنگر امروز وظیفه سنگینی را بر دوش ما گذاشته‌اند و هر فرد در هر جایگاهی باید این وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

این مراسم با مداحی حاج اسماعیل عموزاده به پایان رسید.

گزارش از محمد درخشان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
سلام بر هشت دی عزیز از تصاویر و اسامی و حاضرین مشخص است که یک مراسم یادواره کاملا دولتی در سنگر برگزار شده است. خروجی این برنامه‌ها ی دولتی دورهمی برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و گرامیداشت یاد شهدای بزرگ و عزیز چیست. تا کی قرار است با برپایی چنین مراسمهای دولتی که کمترین خلاقیت و نیز استقبال مردمی را به همراه دارد روی ارمانها و یاد شهدا گرد غربت بپاشیم.
در حاشیه