تجمع اعتراض آمیز کارگران؛ این بار مقابل فرمانداری رشت!

نماینده کارگران این شرکت از تعطیلی این واحد تولیدی و بیکاری ۱۸۰ کارگر این کارخانه خبر داد و گفت: شرکت کنف کار از آبان ماه سال جاری تا کنون مُهر و موم و پلمپ شده است.

تجمع اعتراض آمیز کارگران؛ این بار مقابل فرمانداری رشت!

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، تعدادی از کارگران و بازنشستگان شرکت کنف‌ کار رشت پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) با تجمع در مقابل فرمانداری رشت نسبت به عدم توجه مسئولین به مشکلات معیشتی‌ شان اعتراض کردند.

نماینده کارگران این شرکت در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز از تعطیلی این واحد تولیدی و بیکاری ۱۸۰ کارگر این کارخانه خبر داد و گفت: شرکت کنف کار از آبان ماه سال جاری تا کنون مُهر و موم و پلمپ شده است و وضعیت بازنشسته ها و حتی شاغلین رسمی این واحد مشخص نیست.

وی با اشاره به این که شرکت کنف کار به بخش خصوصی واگذار شده و  مطالبات پرسنل باید از سرمایه گذار رسمی شرکت تامین شود، افزود: سهام داران اصلی شرکت به دلیل مشکلات مالی که ظاهرا مشکلات انحصار و وراثتی است با سرمایه گذار جدید (آقای ت) همکاری نکردند.

نماینده شرکت کنف کار در ادامه افزود: مالک های اصلی با اعلام ور شکستگی به دلایل مبهم و نامعلوم از پرداخت رسیدگی به مطالبات پرسنل و بازنشستگان سر باز زدند و هیچ پاسخ منطقی برای کارگران ندارند.

وی هدف کارگران و بازنشتگان از تجمع در مقابل فرمانداری رشت را کلید حل مشکلات کارخانه دانست و افزود: درخواست ما از فرمانداری این است که هرچه سریع تر باید به مشکلات ۱۸۰ کارگر و بازنشته ی محروم رسیدگی شود.

کارگران این شرکت خواستار بازگشت به کار آقای ت به عنوان سرمایه گذار کارخانه شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سمیه سودمند
خبرنگار محترم 8 دی با تشکر از شما بابت انتشار خبر روز 7 اسفند درخصوص تجمع پرسنل کنف کار مقابل فرمانداری به اطلاع میرساند تعداد پرسنل بیکار شده پس از ورشکستگی 59 نفر نیروی قراردادی و رسمی میباشد.لطفا هرچه سریعتر نسبت به اصلاح خبر اقدام فرمایید. 180 نفر بابت مطالبات خود از شرکت چندین سال است که بلاتکلیف هستن.
س .س
عکسی که در رابطه با این خبر گذاشته شده مربوط به پرسنل کنف کار نمیباشد.
در حاشیه