خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش:

نیروهای پدافند هوایی برای کمک به زلزله‌زده‌ها بسیج شده‌اند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش گفت: همه یگان‌های موجود در غرب، ایلام، بانه، آبدانان، همدان و … برای کمک به زلزله زده‌ها و برای ارسال کمک‌های مردم به مناطق زلزله‌زده بسیج شده‌اند.

نیروهای پدافند هوایی برای کمک به زلزله‌زده‌ها بسیج شده‌اند

امیرفرزاد اسماعیلی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی در رودسر با بیان اینکه کشور در مبحث پدافند هوایی وضعیت خوبی دارد اظهار داشت: ما در دفاع مردمی، دفاع سرزمینی و دفاع هوایی وضعیت خوبی داریم و امروز شاهد یک امنیت پایدار در کشور هستیم.

وی افزود: امروز همه نهادهای نظامی پشتیبان رهبر انقلاب هستند و رهبری هم فردی آزاده است و آنچه که فرمان می دهد هم به مصلحت امروز کشور است و هم به مصلحت آینده کشور خواهد بود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدواریم جوانان که سرمایه های آینده این کشور هستند با صبر، مقاومت و کوشش زیاد و پشت سر گذاشتن سختی هایی که جوانان گذشته پشت سر گذاشتند علاوه بر اینکه موفقیت کشور را رقم خواهند زد دشمن را کور خواهند کرد.

اسماعیلی ادامه داد: پدافند هوایی سعی می کند با تکنولوژی برتر که با تکنولوژی روز دنیا دست و پنجه نرم می کند و در این راه مدیون دست و پنجه نخبه‌های علمی کشور هستیم از کیان کشور دفاع کند.

وی درباره عملکرد پدافند هوایی ارش در خصوص زلزله کرمانشاه نیز گفت: همه یگان‌های موجود در غرب، ایلام، بانه، آبدانان، همدان و … برای کمک به زلزله زده‌ها و برای ارسال کمک‌های مردم به مناطق زلزله‌زده بسیج شده‌اند و هم اکنون نیز در کنار مردم هستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان اظهار کرد: وظیفه نیروهای مسلح در زمان صلح این است که در کنار مردم باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه