واکنش دروازه بان افسانه ای ایتالیا به حذف یاران بوفون

دینو زوف اسطوره دروازه‌بانی فوتبال ایتالیا در مورد عدم راهیابی این تیم به جام جهانی ۲۰۱۸ و خداخافظی بوفون از بازی‌های ملی اظهار داشت: دیدن گریه بوفون، مرا ناراحت کرد.

واکنش دروازه بان افسانه ای ایتالیا به حذف یاران بوفون

 

به گزارش ۸دی، دینو زوف اسطوره دروازه‌بانی فوتبال ایتالیا در مورد عدم راهیابی این تیم به جام جهانی ۲۰۱۸ و خداخافظی بوفون از بازی‌های ملی اظهار داشت: دیدن گریه بوفون، مرا ناراحت کرد.

به گزارش افکارنیوز، دینو زوف اسطوره دروازه‌بانی فوتبال ایتالیا در مورد عدم راهیابی این تیم به جام جهانی ۲۰۱۸ و خداخافظی بوفون از بازی‌های ملی اظهار داشت: دیدن گریه بوفون، مرا ناراحت کرد. جیجی همین حالا هم یک اسطوره است و این را خواهد دانست. متاسفانه وقت برای همه می‌گذرد. اما او صفحات مهمی از تاریخ فوتبال را نوشته است.

وی ادامه داد: هنوز هم باور کردن این که ایتالیا به جام جهانی نمی‌رود، برایم سخت است. این حذف پس از ۶۰ سال، به شدت دردناک است. چه عاملی موجب این شد؟ فکر می‌کنم شکست برابر اسپانیا جوی منفی به راه انداخت. پس از بازی در مادرید، گروه اعتماد به نفس خود را از دست داد و در بازی‌های بعد عملکردی مثبت نداشت. تیم قادر نبود تا انتظارات را برآورده سازد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه