خبرنگار: ابوالفضل شکری
امام جمعه رودسر در گفتگو با 8دی:

پروژه ساخت مصلای رودسر در ماه ربیع کلید می‌خورد

امام جمعه رودسر گفت: در تلاش هستیم اقدامات اصلی شامل پی‌کنی و پی‌ریزی مصلای شهر بعد از ماه صفر و در ایام ربیع آغاز شود.

پروژه ساخت مصلای رودسر در ماه ربیع کلید می‌خورد

حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره پروژه ساخت مصلای شهر رودسر اظهار داشت: حدود یک سال و دو ماه قبل که بنده مسئولیت امام جمعه‌ای رودسر را بر عهده گرفتم پروژه ساخت مصلا با برخی موانع موانع مواجه شده بود.

وی افزود: نداشتن پروانه ساخت، اختلاف بر سطح زمین و … از جمله موانع کار بود که باید بصورت اداری حل می‌شد و به همین دلیل کار را متوقف کرده بودیم تا بصورت خاموش و بی‌سر و صدا این مشکلات حل شود.

امام جمعه رودسر گفت: مهندسین پروژه پیش‌بینی می‌کردند پروژه ۲۳ میلیارد تومان هزینه بردارد اما با تغییری که در پروژه صورت گرفت امیدواریم مصلا با حدود ۸ میلیارد تومان به مرحله بهره‌برداری برسد.

روحانی ادامه داد: ما تلاش کردیم کارهای اضافی را از مصلا حذف کنیم و آنچه که مهم بود این است که مصلا محل نماز است.

وی افزود: هم‌اکنون تنها اطراف زمین فنس‌کشی شده است اما در تلاشیم اقدامات اصلی شامل پی‌کنی و پی‌ریزی بعد از ماه صفر و در ایام ربیع آغاز شود.

امام جمعه رودسر گفت: اگر برای تأمین اعتبار مصلا دچار مشکل نشویم این پروژه باید ظرف سه سال به پایان برسد.

روحانی درباره امکانات مصلای نماز جمعه رودسر نیز اظهار کرد: این مصلا شامل صحن نماز جمعه، سالن کنفرانس، خانه موقت برای خادم مصلا، حجره‌هایی به عنوان دفتر مصلا و … است.

وی درباره نحوه دریافت کمک‌های مردمی برای ساخت مصلی نیز گفت: مردم می‌توانند کمک‌های خود را به حسابی که به نام مصلای رودسر در بانک انصار این شهر وجود دارد واریز کنند.

امام جمعه رودسر با تأکید بر اینکه نباید فقط به کمک‌های دولتی برای ساخت مصلا چشم داشت افزود: مصلا محل نماز است و مردم رودسر هم مردمی دیندار و ولایت‌مدار هستند باید خودشان هم برای ساخت مصلا کمک کنند. البته هم اکنون هم برخی خیران بخشی از مصالح مصلا را تقبل کرده‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه