عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اگر بیمارستان اسلام آباد فرو نمی ریخت آمار تلفات خیلی کمتر بود | پیمانکاران وجدان خود را قاضی کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر بیمارستان اسلام آباد فرو نمی ریخت آمار تلفات خیلی کمتر بود،گفت: پیمانکاران وجدان خود را قاضی کنند، آیا باید فاجعه ای اتفاق بیفتد تا عمق خیانت مشخص شود؟!

اگر بیمارستان اسلام آباد فرو نمی ریخت آمار تلفات خیلی کمتر بود | پیمانکاران وجدان خود را قاضی کنند

به گزارش ۸دی، حشمت الله فلاحت پیشه  نماینده‌ی حوزه‌ی انتخابیه‌ی اسلام‌آباد غرب، دالاهو، گهواره و حمیل در گفت و گو با   درباره اوضاع زلزله زدگان غرب کشور، اظهار کرد: در همان نخستین دقایق وقوع حادثه، مسئولان در مناطق زلزله زده حضور پیدا کردند و تلاش نمودند تا تمهیدات لازم را فراهم کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از دریافت اقلام و ابزار مورد نیاز و کمک های مردمی  مقداری ضعف در مدیریت توزیع وجود داشت که اکنون مرتفع شده است.

فلاحت پیشه با تأکید براینکه دولت و ملت در کمک به زلزله زدگان غرب کشور سنگ تمام گذاشتند، تصریح کرد:  گلایه هایی مطرح شده بود که بررسی شد و تلاش شده تا مشکلات برطرف شود.

وی اضافه کرد: در جلسه هیات دولت یک ردیف خاص بودجه ای برای بازسازی مناطق زلزله زده اختصاص داده شد، مرحله اول امداد رسانی را در اکثر مناطق پشت سر گذاشته ایم و امیدواریم به زودی در مناطق روستایی هم مشکلات در بخش امداد رسانی و خدمات حل شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه ۱هزار و ۸۰۰میلیارد تومان برآورد اولیه خسارات بوده است، اضافه کرد:به هر حال باید برای تأمین این هزینه، اعتبارات عمرانی اختصاص داده شود.

وی با اشاره به اینکه کسی نیست که مناطق زلزله زده را ببیند و خانواده خود را جای آنها نگذارد، افزود: هیچ وجدانی نمی تواند به سادگی از این حادثه بگذرد، من چند روزی است که در این منطقه هستم و از نزدیک شاهد وقایع ام.

فلاحت پیشه با تأکید براینکه اگر بیمارستان اسلام آباد غرب و دالاهو و سر پل ذهاب فرونمی ریخت آمار تلفات خیلی کمتر بود، اضافه کرد: ۲۴۰ بیمار، بیمارستان اسلام آباد را تخلیه کردند و پرسنل خدوم که چند شب است چشم برهم نگذاشته اند هم مشکلات آن ها را پیگیری کردند و هم بخاطر ویرانی بیمارستان سر پل ذهاب و دالاهو در اسلام آباد مجبور شدند مصدومین را در حیات بیمارستان مداوا کنند.

وی با بیان اینکه نمی خواهم پیمانکاران خودشان را جای زلزله زدگان بگذارند، تصریح کرد: تنها درخواستمان این بود است که پیمانکاران به اندازه مردمی  که با ماشین های شخصی خود اقلام منازلشان را به مناطق زلزله زده می آوردند احساس  تکلیف کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیمانکاران وجدان خود را قاضی کنند، اظهار کرد:نباید به پیمانکاری که جان مردم برایش بی ارزش است کار سپرده شود، آیا باید فاجعه ای اتفاق بیفتد تا عمق خیانت مشخص شود؟ امیدوارم در هیج جای این مملکت کسی داغ خانواده اش را نبیند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه