تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع انگیزه تحریم دشمنان است

دبیرکمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه باید به ایرانی فکر کرد که از لحاظ وابستگی به واردات در حداقل و توسعه بازار در حداکثر باشد، گفت: اگر ما در اقتصاد خود کفا باشیم دشمن برای تحریم انگیزه ای ندارد.

تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع انگیزه تحریم دشمنان است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، ایرج ندیمی با اشاره به وظایف قوای سه گانه در تحقق اقتصاد مقاومتی اظهارکرد:در اقتصاد مقاومتی کشور به دنبال تولید ملی ،فعالیت های دانش بنیان ،بهینه سازی مصرف و رفع مشکلات اقتصادی با روش های علمی فناورانه با حمایت همه جانبه سه گانه است.

دبیر کمیسیون تلفیق مجلس با تأکید بر اینکه سه قوه کشور باید در تحقق اقتصاد مقاومتی پاسخگو باشند، افزود: اقتصاد ایران وابسته به سه قوه است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، بهبود قوانین و نظارت بر اجرای آن را از وظایف مجلس عنوان کرد و گفت: دولت در اقتصاد مقاومتی در واگذاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های کشور، اعطای تسهیلات به بخش خصوصی و تعاون موظف است.

ندیمی هدفمندسازی واردات را از دیگر وظایف دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: نظارت همه جانبه بر فعالیت‌ها در بخش اقتصادی از تولید تا صادرات از وظایف قوه قضائیه است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه باید به ایرانی فکر کرد که از لحاظ وابستگی به واردات در حداقل و توسعه بازار در حداکثر باشد، افزود: اگر ما در اقتصاد خود کفا باشیم دشمن برای تحریم انگیزه‌ای ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه