رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان خبر داد؛

حضور تیم خبری گیلان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه / ۶۵ خبرنگار مدیریت بحران گیلانی آماده اعزام هستند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان از حضور تیم پنج نفره خبری این استان در مناطق زلزله‌زده غرب کرمانشاه خبر داد.

حضور تیم خبری گیلان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه /  ۶۵ خبرنگار مدیریت بحران گیلانی آماده اعزام هستند

به گزارش ۸دی، محسن جعفری عصر امروز(سه شنبه) در نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج رسانه گیلان با تسلیت درگذشت تعدادی از هم‌وطنان در زلزله غرب کرمانشاه اظهار کرد: در نخستین ساعات زلزله پنج خبرنگار و عکاس گیلانی به‌صورت داوطلبانه به‌منظور پوشش خبری زلزله به غرب استان کرمانشاه اعزام شدند.

وی با اشاره به تماس‌های مکرر خبرنگاران گیلانی برای اعزام به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه افزود: بیش از ۶۵ خبرنگار مدیریت بحران گیلان به‌صورت داوطلبانه آماده اعزام به کرمانشاه هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان بابیان اینکه انتشار اخبار زلزله به‌ویژه در بخش امدادی و کمک‌های مردمی در رسانه‌های گیلانی مشهود است، گفت: تاکنون و در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ خبر زلزله کرمانشاه در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مجازی و مکتوب گیلان منتشرشده است.

جعفری با اشاره به مصوبه شورای عالی بسیج رسانه این استان، خاطرنشان کرد: شهریورماه ۹۵ طبق مصوبه مذکور کارگاه تخصصی خبرنگاری مدیریت بحران برای نخستین مرتبه در گیلان تشکیل شد و ۶۱ نفر خبرنگار در این کارگاه تخصصی شرکت کردند و دوره دوم نیز بهمن‌ماه ۹۵ برگزار و ۴۵ خبرنگار این دوره را با موفقیت به اتمام رساندند.

وی بابیان اینکه ۱۰۶ خبرنگار تخصصی و آموزش‌دیده مدیریت بحران در استان گیلان توسط سازمان بسیج رسانه این استان سازمان‌دهی شده است، تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه گیلان در حوزه تربیت و پروش خبرنگاران تخصصی در سطح کشور پیشگام است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: در صورت نیاز و درخواست مسئولان ستاد مدیریت بحران آماده اعزام خبرنگاران و عکاسان خبری داوطلب و تخصصی به کرمانشاه هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه