متهم پرونده کلیپ هتل کادوس، عکسهای پشت صحنه را هم منتشر کرد!+ تصاویر

متهم که پرونده اش در جریان قضائی است در صفحه فیسبوک خود نه تنها ، تولید این کلیپ غیر قانونی را در هتل خود تبلیغ می کند بلکه تصاویر کلیپ غیر قانونی خود و حتی تصاویر پشت صحنه این کلیپ را هم منتشر نموده است.

متهم پرونده کلیپ هتل کادوس، عکسهای پشت صحنه را هم منتشر کرد!+ تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس رصد ۸دی نیوز پرونده کلیپ غیر اخلاقی از اخباری بود که واکنش بسیاری از فعالان عرصه فرهنگی و اجتماعی استان و خصوصاً رشت را برانگیخت. (لینک)

پس از موج اولیه و خبر بازداشت متهمان پرونده کم کم فاصله زمانی باعث فراموشی این قضیه شد. اما همه منتظر برخورد قاطع مراجع قضایی بودند و ۳۱ تشکل مذهبی از دادستان استان خواستار صدور حکم مناسب شدند.(لینک)

یقیناً احکام قضایی وسیله ای برای جلوگیری از تکرار جرم و عدم نشر آن در جامعه تعریف شده است. حال اگر حکم قضایی هیچ تاثیری در مجرم نداشته باشد هیچ فایده ای نخواهد داشت.

برای مثال اگر برای یک ثروتمند جریمه چند میلیونی صادر شود آیا تاثیری در تکرار جرم وی خواهد داشت؟

اگر حکم زندان وی به جریمه نقدی تبدیل شود جلوی تکرار گرفته خواهد شد؟

جواب حتماً منفی خواهد بود و درباره متهم مذکور ، متهم پرونده علناً در صفحه فیسبوک خود نه تنها در مورد تولید کلیپ در هتل خود صحبت می کند بلکه تصاویر کلیپ غیر قانونی خود و حتی تصاویر پشت صحنه این کلیپ را هم منتشر نموده است.

1

3

 

4

مسئولین قضایی از  این نوع برخورد متهمی که در حال طی پرونده قضائی خود است چه پیامی دریافت می کنند؟

متهم در مصاحبه با سایتی شرکت خود را در این کلیپ تکذیب می کند و بعد در صفحه فیسبوکش ، تصاویر خود و خواننده این کلیپ غیر اخلاقی در هتل و دیگر بازیگران را منتشر می کند!

مردم غیور گیلان منتظر هستند تا ببینند آیا برخوردی که با این متهم صورت می گیرد توانایی جلوگیری از تکرار چنین جرایمی را دارد و یا باز هم باید بنشینند و در سایه سکوت آقایان “صدا مو داری” ها را بشنوند؟؟؟!!!

IMG_9936

5

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مقداد
وقتی برخورد قوه قضائیه اینطور باشد پررو می شوند دیگر
محمود
قابل توجه دادستان رشت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
زندی
الان به فیسبوکش سر زدم. کلی تهدید کرده که سرمایمو از رشت میبرم و فلان و بیسار
علوی
یکی از دلائل اصلی مجازات مجر م عبرت گیری است مجرمی که دارای ثروت افسانه ای است قطعاً جریمه نقدی هرقدر که باشد ،تغییری در رفتار او ایجاد نخواهد کرد تنها خاصیتش ساقط شدن ظاهری تکلیف از گردن مسولان قضائی است و بزرگترین ضرر چنین احکامی بی پروا شدن مجرم و تشدید رفتارهای هنجارشکنانه در جامعه است . ولی خدا نکند یک بیچاره نداری چنین جرم و یا حتی بسیار خفیف تر را مرتکب شود دمار او را در می آورند تا هوس زنده بودن نکند . باور کنید دغدغه ما فقط اجرای مجازات عادلانه است فرقی نمی کند که مجرم فقیر باشد یا غنی . اصل این است که انسان نباید مرتکب جرم شود تا چه رسد به چنین جرائم هنجارشکنانه ای . البته در نهایت آموزش و پرورش مقصر می شود که چرا درست فرهنگ سازی نکرده و چرا نسل را درست تربیت نکرده ؟؟ معلمها اینهمه حقوق می گیرند پس چیکار می کنند ؟!!! غافل از اینکه مشکل جای دیگر است ،مجری قانون !!
ناشناس
وای به حا ل بی دین و ترسو که یه کار به این سادگی رو اینقدر طول و درازا میدن ،فقط موندم اینا از خدا نمی ترسن که همینطور راحت چشم هاشون رو میبندن و سعی میکنن که بگن همه چیز فقط یه اتفاقه ..فقط نگران جوون های بیچاره ای هستم که نمیدونن اینایی که این کارا رو میکنن دلسوزشون نیستن و دنبال عیاشی و اشرافی گری خودشونن،خدا همه ی ما رو هدایت کنه و بچه مذهبی های شجاع و با بصیرت رو زیاد کنه
03
میلاد دمت گرم بچه محل.. اگه همینطوری پیش بری میارمت زیر دست خودم...
حسین
از صاحب هتل کادوس متشکریم .جاهلیت به پایان رسیده از آدم به این بافرهنگی وشجاع قدر دانی مینماییم. علاوه بر اینکه مثل بقیه آقایان ثروتش را به تهران و دبی نبرده و در شهر رشت سرمایه گزاری کرده حمایت خود را از این کار آفرین و هنر آفرین اعلام کرده و اعترا ض خود را به جاهلین اعلام میداریم. اگر معترضین فبول کنند در شهر رشت راجع این بحث رای گیری مینماییم تا ببینید چند درصد حمایت کننده دارند .
در حاشیه