رئیس شورا خبر داد؛

اقلام ستاد اربعین شهرداری رشت به کرمانشاه ارسال می شود

رئیس شورای شهر گفت: طی مشورتی که با برخی از اعضای ستاد اربعین شهرداری رشت انجام شد بخشی از اقلام موجود این ستاد به سمت کرمانشاه ارسال می شود.

اقلام ستاد اربعین شهرداری رشت به کرمانشاه ارسال می شود

به گزارش ۸دی، به دستور رئیس شورای اسلامی و مساعدت شهردار رشت بخشی از اقلام ستاد اربعین شهرداری به منظور یاری رساندن به زلزله زدگان به کرمانشاه ارسال می شود.

سید امیر حسین علوی با ابراز تاسف از زلزله اخیر در کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی مشورتی که با برخی از اعضای ستاد اربعین شهرداری رشت انجام شد بخشی از اقلام موجود این ستاد به سمت کرمانشاه ارسال می شود.

سید امیر حسین علوی با اشاره به نوع خدمات ارسالی اظهار کرد: این خدمات شامل اعزام نیروهای لجستیکی از قبیل کامیون، بیل مکانیکی و… جهت آوار برداری می باشد.

وی با اشاره به دیگر خدمات ارسالی شورا و شهرداری رشت به زلزله زدگان کرمانشاه تصریح کرد: اهدای پتو، احداث آشپزخانه، نانوایی و… در کرمانشاه از دیگر خدماتی است که در این قالب به هموطنان کرمانشاهی ارائه خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در خاتمه بیان کرد: امیدوارم با مساعدت و همدلی هر چه بیشتر در کمترین زمان ممکن ساماندهی و اسکان زلزله زدگان کرمانشاه انجام تا اندکی از اندوه آنان کاسته شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه