کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در” گیلان”

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در استان خبر داد.

کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در” گیلان”

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ “سیدرسول صمدی”رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در پی بررسی اخبار مکتسبه مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی به هویت معلوم در امر تهیه وتوزیع موادمخدر در استان گیلان، مراتب در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، پس از تعقیب و مراقبت و اقدامات پلیسی از انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط این فرد مطلع شدند.

 سرهنگ صمدی با اشاره به اینکه متهم با یک دستگاه کامیون و در پوشش بارکالا مواد مخدر را از استان تهران بارگیری و به قصد توزیع در استان گیلان به این استان وارد شده بود، بیان داشت: با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار و سربازان گمنام امام زمان ( عج) متهم دستگیر و ۵۰ کیلوگرم تریاک از خودرو کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، از مبارزه بی امان و شبانه روزی پلیس در انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف گیلان در حوزه مواد مخدر می باشد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه