صبح امروز صورت گرفت؛

تجمع خریداران مجتمع آدینه در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب رشت/ تصاویر

خریداران مجتمع آدینه رشت صبح امروز در اعتراض به عدم تحویل واحدهای خریداری شده خود مقابل دادسرای عمومی و انقلاب تجمع کردند.

تجمع خریداران مجتمع آدینه در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب رشت/ تصاویر

به گزارش هشت دی، صبح امروز جمعی از خریداران مجتمع آدینه رشت، در اعتراض به عدم تحویل پروژه‌ها در محل مقابل دادسرای عمومی و انقلاب رشت واقع در میدان نیروی دریایی این شهر تجمع کردند. تجمع کنندگان با این شعار که «تجمع ما سیاسی نیست» خواستار رسیدگی به وضعیت واحدهای خریداری شده خود شدند.

در حاشیه این تجمع، یکی از تجمع کنندگان در گفتگو خبرنگار هشت دی اظهار داشت: بسیاری از افراد حاضر در این تجمع تمام سرمایه زندگی خود را برای خرید یک واحد تجاری در آدینه خرج کرده‌اند و باید سالها قبل واحد خود را تحویل می‌گرفتند.

یکی دیگر از حاضران در تجمع نیز به خبرنگار ۸دی گفت: متأسفانه علی‌رغم پیگیری خریداران مجتمع، از سوی فروشنده پاسخ قانع کننده‌ای دریافت نمی‌شود و به نظر من علت اصلی اعتراضات عدم پاسخگویی شفاف‌ به معترضان در قبل وضعیت مجتمع است.

گفتنی است پنجم مهر سال جاری نیز خریداران مجتمع آدینه مقابل این ساختمان در میدان مصلی شهر رشت تجمع کرده بودند که با حضور محمد فلاح شجاعی مسئول دفتر آیت الله زین العابدین قربانی امام جمعه رشت و مذاکره به تجمع کنندگان این تجمع خاتمه پیدا کرد.

در این تجمع، محمد فلاح شجاعی در این تجمع گفته بود: تجمع کنندگان در این ماجرا محق هستند و شخص آیت الله قربانی پیگیر این موضوع است

وی افزود: تاکنون چند پیمانکار برای این پروژه تعیین شده است و پیمانکار فعلی برای اتمام پروژه یک برنامه زمان بندی شده تعیین کرده است و ما امیدواریم بتوانیم در این برنامه کار را به اتمام برسانیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
چرا آیت الله قربانی که بعنوان فروشنده مغازه ها مطرح هستند و قرارداد فروش موجود در دست خریداران ممهور به مهر امام جمعه رشت است شخصا خریداران را به جلسه توجیهی(که پیمانکار هم حضور داشته باشد )دعوت نمی کند؟ ایشان با عنوان حقوقی اش با مردم معامله کرده اند و انصافا خریداران به اعتبار جایگاه حقوقی جناب قربانی اقدام به پیش خرید کرده اند.
در حاشیه