شرط عجیب دختر و پسر برای بخشیدن قاتل بی رحم مادر

مرد جوانی که به‌خاطر سوء‌ظن شدید به همسرش، او را خفه کرده بود پس از محاکمه به قصاص محکوم شد. اما در حالی که یک قدم با چوبه دار فاصله داشت فرزندانش او را به یک شرط بخشیدند.

شرط عجیب دختر و پسر برای بخشیدن قاتل بی رحم مادر

به گزارش ۸دی به نقل از رکنا: مرد جوانی که به‌خاطر سوء‌ظن شدید به همسرش، او را خفه کرده بود پس از محاکمه به قصاص محکوم شد. اما در حالی که یک قدم با چوبه دار فاصله داشت فرزندانش او را به یک شرط بخشیدند.

این جنایت Crime سال ۹۲ در آپارتمانی واقع درحوالی خیابان شهید بهشتی تهران اتفاق افتاد. وقتی کارآگاهان جنایی به محل قتل Murder رسیدند با جسد زن جوانی روبه‌رو شدند که در اتاق پذیرایی به لوله گاز بسته شده بود وپیکرش غرق خون بود.همزمان با شروع تحقیقات پلیسی، فریدون ۴۸ ساله- شوهرمقتول-به‌عنوان عامل جنایت بلافاصله دستگیر شد. متهم وقتی پای میز محاکمه ایستاد گفت: «چند وقتی بود که به رابطه همسرم با باجناقم ظنین شده بودم. برای همین اورا کشتم اما الان بشدت پشیمانم و می‌دانم که اشتباه بزرگی انجام داده‌ام.عامل قتل پس از محاکمه در دادگاه کیفری و با توجه به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. پس از تأیید حکم در دیوانعالی کشور و درحالی که اویک قدم با چوبه دار فاصله داشت، فرزندانش با تعیین یک شرط ازقصاص گذشتند. آنها از پدرشان خواستند سند خانه‌اش را به آنها منتقل کند که محکوم اعدامی نیزشرط فرزندانش را پذیرفت. بدین‌ترتیب او از قصاص نجات یافت و صبح دیروز برای محاکمه از جنبه عمومی جرم Crime پای میزمحاکمه ایستاد. پس از پایان اظهارات قاتل The Murderer پشیمان، قاضی Judge قربانزاده -رئیس دادگاه- و قاضی غفاری- مستشار- وارد شور شدند تا درباره مجازات عمومی این مرد تصمیم بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه