امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) رشت درگذشت

حجت الاسلام والمسلمین عباس سهرابی امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) رشت صبح روز گذشته(سه شنبه) براثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) رشت درگذشت

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، حجت الاسلام والمسلمین عباس سهرابی امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) رشت صبح روز گذشته(سه شنبه) براثر کهولت سن و بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی دروس حوزه را پیش از پیروزی انقلاب اسلامی فرا گرفته و در همان زمان ملبس به لباس مقدس روحانیت شده بود و در ایام انقلاب نیز از مبارزین محسوب می شد.

این روحانی بزرگوار بیش از سی و یک سال به عنوان امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) اقامه نماز نموده و خدمات ارزنده ای را در این دوران به این مسجد ارائه کرده است.

از ویژگی های وی می توان ساده زیستی و دوری از تعلقات دنیایی اشاره نمود.

لازم به ذکر است که مراسم سوم آن مرحوم روز پنجشنبه ۸ اسفند در مسجد صاحب الزمان(عج) ساعت ۱۴:۳۰ به آدرس رشت خیابان شهدای گمنام خیابان شهید هادی خوش خلقت بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

sohrabi00001

sohrabi00002

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
دکتر سلام
خدا رحمت کنه روحانی وارسته ای بود آیا حوزه بزرگ رشت از این آدما تربیت می کنه م.م پاسخ می دهد
عبداللهی
خداوند رحمتشون کنه و با اولیاء خودش محشورشون کنه از ویژگی های شایسته و بارز اخلاقی ایشان بی تکلفی، اخلاص و ساده زیستی به معنای واقعی بود . امیدوارم طلبه های جوان عزیزمون این ویژگی ها رو که امروزه متاسفانه کمی کمرنگ شده در خودشون بپرورونن ودر این بعد از اخلاق از امثال این بزرگوار الگو بگیرند. اینجانب به مومنین و مومنات و خصوصا خانواده محترم ایشون تسلیت عرض می کنم . رحمت خدا بر او باد...
ناشناس
خداوند روحش را شاد و قبرش را پرنور گرداند...آمين ...بسيار روحاني شايسته و خوبي بود.
در حاشیه