در پی بی توجهی به خواسته‌های کارگران؛

تجمع کارگران ایران پوپلین رشت به روز سوم کشیده شد / مسئولان همچنان پاسخگو نیستند + تصاویر

صبح امروز کارگران شرکت ایران پوپلین برای سومین روز پیاپی در اعتراض به عدم دریافت حقوق طی ماه‌های گذشته در ساختمان اداری این شرکت در رشت تجمع کردند.

تجمع کارگران ایران پوپلین رشت به روز سوم کشیده شد / مسئولان همچنان پاسخگو نیستند + تصاویر

به گزارش هشت دی، صبح امروز کارگران شرکت ایران پوپلین گیلان برای سومین روز پیاپی در اعتراض به عدم دریافت حقوق در ۳ ماه گذشته در مقابل و داخل ساختمان اداری این شرکت در جاده تهران تجمع کردند.

این کارگران پارچه‌نوشته‌هایی را برای رساندن صدای خود در مقابل درب ورودی شرکت نصب کرده‌اند که روی آنها نوشته شده است: ” ما کارگران ایران پوپولین ۳ ماه است حقوق نگرفته‌ایم، زن و بچه‌مان گرسنه‌اند، چه کسی پاسخگوست؟؟؟ “

مسئولان ایران پوپلین تا امروز حاضر به پاسخگویی به کارگران نشده اند و نتوانسته اند آنها را متقاعد کنند.

به گفته یک منبع کارگری، مسئول حراست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان صبح امروز با حضور در جمع کارگران معترض با آنها مذاکره کرد اما معترضان از پاسخ های مسئول حراست این سازمان متقاعد نشدند و تجمع ادامه پیدا کرد.

تعداد کارگران معترض بیش از ۳۰۰ نفر گزارش شده و علت اصلی تجمع پرداخت نشدن حداقل دو ماه حقوق ماهیانه و چندین ماه حق بیمه اعلام شده است.

همچنین کارگران سهامدار کارخانه ایران پوپلین رشت که تعدادی از آنها بازنشسته شده اند مدعی‌ هستند  از سهامی که در سال ۶۷ به آنها واگذار شده است  تاکنون هیچ گونه سودی دریافت نکرده‌اند.

گفتنی است فعالیت های شرکت ایران پوپلین که در کلیومتر ۵ جاده تهران در شهر رشت قرار دارد، تولید و صادرات انواع پارچه های رنگ شده از الیاف کتان خالص، پلی استر کتان و پلی استر ویسکوز با ظرفیت تولید سالانه ۱۷ میلیون متر می‌باشد که صادرات اصلی این شرکت شامل روتختی، رومیزی و … است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه