عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

دستگاه‌های نظارتی در حال پیگیری موضوع صندوق ذخیره فرهنگیان هستند

عباسی گفت: این‌طور نبوده که مسئولان مربوطه بی‌تفاوت باشند اما اینکه متهمان ممنوع‌الخروج شوند یا اینکه تحت پیگرد باشند این چیزی بوده که ما گزارش دادیم.

دستگاه‌های نظارتی در حال پیگیری موضوع صندوق ذخیره فرهنگیان هستند

به گزارش ۸دی؛ به نقل از خبرگزاری فارس اسدالله عباسی امشب در نشست خبری با اشاره به اقدامات کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس در رابطه با موضوع صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: تا پایان ماه شهریور کمیته تحقیق و تفحص کارها را تدوین و آماده کرد و به کمیسیون ارائه داد و کمیسیون هم در حال بررسی است زیرا یک اشکالاتی در این مسئله وجود دارد.
وی افزود: جلسات بررسی با حضور مدیرانی که مشکلاتی داشتند و مورد اتهام قرار گرفتند برگزار می‌شود و اینکه بعضی از رسانه‌ها به‌ویژه فضای مجازی می‌گویند که مدیران فرار کردند در این حد و سطح نیست.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از متهمان موضوع صندوق ذخیره فرهنگیان از کشور رفته بود که دوباره برگشت و مسبه ئولان در حال بررسی اموال و املاک او هستند که باید آن‌ها را برگرداند.
وی با اشاره به اینکه حیف‌ومیل‌های زیادی در صندوق ذخیره فرهنگیان صورت گرفته است افزود: ما مصداق این مسائل را در گزارشی بعدازآنکه اتمام و تدوین شود و کمیسیون تثبیت کند به صحن علنی می‌فرستیم.
عباسی گفت: در صحن علنی اسامی کسانی که مجرم و بیت‌المال را حیف و مل کردند و یا نتوانستند خوب مدیریت کنند اعلام خواهد شد و به امید خدا از طریق قوه قضاییه تحت پیگرد قضایی قرار می‌گیرند و محاکمه خواهند شد.
وی بیان کرد: اسامی افرادی که متهم و مظنون به اتهام هستند به دستگاه‌های قضایی اطلاعاتی امنیتی داده‌شده و به‌موازات پیگیری ما دستگاه‌های نظارتی هم در حال پیگیری هستند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی کل کشور و قوه قضاییه در حال پیگیری موضوع هستند اظهار کرد: این‌طور نبوده که مسئولان مربوطه بی‌تفاوت باشند اما اینکه متهمان ممنوع‌الخروج شوند یا اینکه تحت پیگرد باشند این چیزی بوده که ما گزارش دادیم و این‌طور نیست که بی‌حساب‌وکتاب باشد و کسی هر کاری دلش می‌خواهد انجام دهد.
انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه