در جلسه شورای برنامه ریزی استان؛

نماینده تالش بزرگ به نوبخت چه گفت، چند کانال تلگرامی به دروغ چه مخابره کردند؟ + دانلود صوت

برخی کانال های تلگرامی سخنان شکری در جلسه با نوبخت را کاملا متناقض مخابره کردند.

نماینده تالش بزرگ به نوبخت چه گفت، چند کانال تلگرامی به دروغ چه مخابره کردند؟ + دانلود صوت

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز؛ دیروز جلسه شورای برنامه ریزی استان گیلان با حضور نوبخت معاون رییس جمهور، استاندار گیلان و جمعی از نمایندگان استان تشکیل شد.
در این مراسم نمایندگان شهرستان های مختلف مشکلات مردم را به اطلاع معاون اول رئیس جمهور رساندند. از جمله افتخاری نماینده فومن و خسته بند نماینده انزلی نطق های آتشینی در حمایت از حقوق موکلانشان ایراد کردند.

شکری نماینده تالش بزرگ نیز در این نشست مشکلات حوزه انتخابیه اش را به صراحت بیان کرد اما آنچه دیروز از این سخنان در چند کانال تلگرامی مخابره شد کاملا متناقض و مخشوش بود.
این کانال های تلگرامی نوشتند: “انتقاد تند نماینده تالش در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان از دکتر نوبخت ؛ شکری: شما چرا با کارگر شهرداری تالش عکس میگیرید؟!”

همین جمله کافی بود تا مقاله مبسوطی هم از سوی کانالی دیگر در انتقاد از شکری منتشر شود.
انتقاد از نماینده مجلس امری طبیعی و حق همه مردم است اما آنچه دست مایه این نقدها بود همان یک جمله بود؛ “شکری به نوبخت گفته است؛ شما چرا با کارگر شهرداری تالش عکس میگیرید؟!”

 

اما آیا حقیقتا شکری چنین سخنی را در حضور نوبخت گفته بود؟
بررسی فایل صوتی سخنرانی شکری در این مراسم دقیقا عکس خبر منتشر شده توسط این کانال ها را نشان می دهد.

 

نماینده مردم تالش ، رضوانشهر و ماسال در این نشست ضمن انتقادات صریح از عدم تخصیص بودجه به حوزه انتخابیه اش تنها در یک بخش کوتاه به نشست مشترک یکی از پیمانکاران یکی از سواحل – که از قضا از کارگران شهرداری هم هست!- پرداخت.

 

متن دقیق سخنان وی به این شرح است:
“وقتی که یک کارگر می آید به راحتی وقت می‌گیرد و در سایت ها پخش می‌کند که با معاون رئیس جمهور نشست دارد جای بسیار تشکر دارد. واقعا عالی است که معاون رئیس جهور درش باز است برای همه، اما آیا واقعا برای همه کارگران شهرداری باز است؟ همین کارگران شهرداری در شهرستان ما بیش از ۶ ماه است حقوق نگرفته اند. ”
شکری در ادامه به مباحث بودجه ای می پردازد و هیچ سخن دیگری در این خصوص نمی گوید اما به یک باره یک کانال تلگرامی در تالش می نویسد: شکری به نوبخت گفته است: ” شما چرا با کارگر شهرداری تالش عکس میگیرید؟!”

صوت سخنان شکری در این خصوص:

 

***

 

به نظر می رسد همانطور که یک رسانه نباید مجیزگوی مسئولین باشد، به همان میزان هم نباید دروغگو باشد.
نقد مسئولی که عملکردش را قابل قبول نمی دانیم نیاز به دروغ ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه