نماینده مردم فومن و شفت:

مدیر فاسدی را برکنار می‌کنند و آن را در استان دیگر به‌کار می‌گیرند!/ تا کی صدای مردم حوزه انتخابیه‌ام را فریاد بزنم اما توجهی نشود

نماینده مردم فومن و شفت با اشاره به مفاسد موجود در گیلان گفت: مدیر فاسدی را برکنار می‌کنند و دوباره آن را در استان دیگر به‌کارگیری می‌کنند من می‌خواهم بدانم چرا در کشور ما چنین اتفاقاتی در حال رقم خوردن است.

مدیر فاسدی را برکنار می‌کنند و آن را در استان دیگر به‌کار می‌گیرند!/ تا کی صدای مردم حوزه انتخابیه‌ام را فریاد بزنم اما توجهی نشود

به گزارش خبرنگار ۸دی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی افتخاری در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گیلان با بیان اینکه مردم گیلان نه بد استقبال‌اند نه بدبدرقه، اظهار کرد: مردم از مشکلات رنج می‌برند و نیازمند توجه بیش‌ازپیش در این رابطه هستیم.

وی با اشاره به فضای حاکم در جامعه افزود: متأسفانه امروز کسانی که در صف اول انقلاب بودند و خون و دل‌ها خوردند ضد ولایت‌فقیه و معاند نظام خوانده می‌شوند و این در حالی است کسانی که تا دیروز عکس امام و اطلاعیه امام را پاره می‌کردند هم‌سنگر و همسوی انقلاب‌اند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از فضای فساد اقتصادی در گیلان گفت: فساد، رانت و بی‌عدالتی متأسفانه مشکلات عدیده‌ای را برای گیلان ایجاد کرده و تک‌تک مدیران مشکلات استان را می‌دانند اما فقط در این رابطه حرف‌های تکراری شنیده‌ایم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ما فرزندان همان‌هایی هستیم که با یکدست گهواره ما را تکان داده‌اند و دست دیگری اشک چشم خود را چاک کرده‌اند اما دست خود را رو به بیگانه دراز نکرده‌اند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با انتقاد از عدم همراهی دولت با مردم گفت: چطور ممکن است یک شهرستان ۳۰ میلیارد تومان اعتبار بگیرد اما برخی‌ها هم حتی ریالی نتوانند اعتبار جذب کنند و به من بگویید جواب مردم را چگونه باید بدهم.

وی با تاکید بر اینکه باید بدانیم که کدام مسیر در حال حرکت هستیم، بیان کرد: من تا کی باید صدای مردم حوزه انتخابیه خود را فریاد بزنم اما توجهی نشود و تا کی باید ساکت بمانم پروژه‌ای که دارای ردیف ملی است تنها ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار را به خود جذب کند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناکام ماندن پروژه ملی جاده شفت-زنجان گفت: جاده شفت زنجان در سال ۹۰ ، ۷.۵ میلیارد تومان اعتبار داشته بعد ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار به خود جذب کرده و باید گفت وضعیت پروژه‌های عمرانی در کشور فاجعه‌بار است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت بابیان اینکه مردم متصور هستند که ما فقط دست روی دست می‌گذاریم و هیچ کاری از پیش نمی‌بریم، گفت:مگر می‌شود طرح فاضلاب شهری پس از ۲۰ سال دارای اعتبار نباشد؟ مردم باید فاضلاب خود را به کجا سرازیر کنند.

افتخاری با اشاره به مشکلات و مفاسد موجود در گیلان ادامه داد: مدیر فاسدی را در یک استان برکنار می‌کنند و دوباره آن را در استان دیگر به‌کارگیری می‌کنند من می‌خواهم بدانم چرا در کشور ما چنین اتفاقاتی در حال رقم خوردن است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه