شکری مطرح کرد؛

۶ ماه بدهکاری کارکنان و پیمانکاران در سد شفارود معوق شده است

شکری گفت: بیش از ۳ سال است فاضلاب شهری شهرستان تالش شروع‌شده و در طول این سال‌ها چقدر به این پروژه‌ها اختصاص پیداکرده است.

۶ ماه بدهکاری کارکنان و پیمانکاران در سد شفارود معوق شده است

به گزارش خبرنگار ۸دی، محمود شکری در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گیلان بابیان اینکه پروژه‌های سفر ریاست جمهوری قرار بود پروژه‌ها تا نیمه اول ۹۵ تمام شود اما اکنون نیمه اول ۹۶ تمام و عملاً فقط یک بیمارستان افتتاح‌شده است، اظهار کرد: سد شفارورد فاینانس است و اکنون نیز مدت ۵ ماه بیشتر به فاینانس نمانده اما به دلیل عدم تخصیص اعتبار احتمالاً با مشکل بر خواهیم خورد.

وی بابیان اینکه ۶ ماه بدهکاری کارکنان و پیمانکاران در سد شفارود معوق شده، افزود: متأسفانه تا کرنش در مقابل مسئولان از خود نشان ندهیم نمی‌توانیم برای پروژه‌های خود اعتباری دریافت کنیم.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تحقق درآمدها در پروژه‌های عمرانی گفت: دولت اعلام کرده تحقق درآمد در عملکرد سال ۹۵ را تا ۹۶ درصد محقق کرده اما این با واقعیت‌ها فاصله دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با طرح سؤال مبنی بر اینکه چگونه ممکن است با درآمد عمومی ۹۶ درصد پروژه‌ها متوقف باشند، گفت: بیشترین مراجعات نمایندگان در پروژه‌ها هست و آنچه ما مشاهده می‌کنیم با آنچه شما اعلام می‌کنید فاصله فراوان وجود دارد.

شکری با اعلام اینکه ۹۹ درصد راه روستایی به علت مطالبات پیمانکاران متوف است، خاطرنشان کرد: اگر ۹۶ درصد درآمدها تحقق یابد باید پروژه‌ها فعال باشند و من همین‌جا از مدیران کل سؤال می‌کنم که چقدر از این پروژه‌ها فعال هستند و یا به اتمام رسیده‌اند.

وی با انتقاد از پروژه فاضلاب شهری تالش گفت: بیش از ۳ سال است فاضلاب شهری شهرستان تالش شروع‌شده و در طول این سال‌ها چقدر به این پروژه‌ها اختصاص پیداکرده است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه باید اعلام شود اعتبار هزینه‌های پروژه‌ها در کجا هزینه شده، گفت: دولت ۱۱ پروژه در دست اجرا دارد که بر اساس آمار خزانه باید اعلام شود اعتبار  این پروژه‌ها در کجا هزینه شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شبکه برق فرسوده در استان گفت: بخش اعظم شبکه برق استان فرسوده است و این مسئله در گیلان یک فاجعه محسوب می‌شود.

شکری بابیان اینکه ۶ مدرسه به دلیل مطالبات پیمانکار تحویل داده نشده است و دانش آموزان سرگردان هستند، گفت: شما اعلام می‌کند سهم بالایی از اعتبارات پروژه‌ها تخصیص پیداکرده است پس این تحقق اعتبارات در کجا باید خود را نشان دهد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه