واردات گسترده برنج خارجی با سیاست های دولت مطابقت ندارد

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه نیاز کشور به این محصول حدود ۴۰۰ هزار تن است، گفت: هم‌اکنون حدود یک‌ونیم میلیون تن برنج خارجی وارد کشور شده است و این اقدام با سیاست دولت مطابقت نداشته و قطعاً به کشاورزان صدمه می‌زند.

واردات گسترده برنج خارجی با سیاست های دولت مطابقت ندارد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خانه ملت، مهرداد لاهوتی در نشست علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با انتقاد از واردات برنج‌های خارجی گفت: هم‌اکنون نیاز کشور به این محصول حدود ۴۰۰ هزار تن است، اما حدود یک‌ونیم میلیون تن برنج خارجی وارد کشور شده است، از این‌رو این اقدام با سیاست دولت مطابقت نداشته و قطعاً به کشاورزان صدمه می‌زند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه وزارت جهاد کشاورزی نرخ پیشنهادی تضمینی برای چای را به ازای هر کیلو مبلغ ۲ هزار تومان تعیین کرده است، افزود: امیدواریم که این وزارتخانه هر چه سریع‌تر نرخ چای تضمینی را اعلام کند تا کشاورزان دلگرم شوند.

عضو کمیسیون عمران مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی بر لزوم تسریع در اجرای پروژه کنارگذر شهر لنگرود تاکید کرد و گفت: این وزارتخانه هر چه سریع‌تر باید پروژه سد گالش‌کلام لنگرود را اجرایی کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه