سرپرست هیئت والیبال لنگرود:

والیبالی های لنگرود بدون هیچ گونه چشم داشت، صرفا به دنبال ارتقا سطح سلامت جامعه هستند

سرپرست هیئت والیبال لنگرود گفت: این مجموعه بدون هیچ چشم داشتی، صرفا به دنبال ارتقا سطح سلامت جامعه از طریق تبلیغ و توسعه ورزش والیبال اقدامات زیربنایی انجام داده است.

والیبالی های لنگرود بدون هیچ گونه چشم داشت، صرفا به دنبال ارتقا سطح سلامت جامعه هستند

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، فرامرز حسن دوست در دیدار اعضای هیئت والیبال لنگرود با امام‌جمعه لنگرود، اظهار کرد: مجموعه والیبالی‌های لنگرود در یک بازه زمانی ۱۰ ساله با تکیه‌بر توانایی‌ها و استعدادهای موجود در شهرستان با رویکرد اخلاق‌مداری، همدلی و کار جهادی در راستای اعتلای سطح فنی و فرهنگی ورزش و والیبال در لنگرود گام‌های مؤثر و ساختارمدار برداشته است.

وی گفت: این مجموعه متشکل از اقشار و طیف های مختلف در شهرستان است که در این چند ساله بدون هیچ گونه چشم داشت مالی یا برداشت سیاسی، صرفا به دنبال ارتقا سطح سلامت جامعه از طریق تبلیغ و توسعه ورزش والیبال اقدامات زیربنایی انجام داده است.

سرپرست هیئت والیبال لنگرود برگزاری مسابقات متنوع والیبال در رده‌های سنی مختلف و در مناسبت‌های مختلف، برگزاری کلاس‌های آموزش والیبال، برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی، برگزاری کاپ‌های آزاد برگزاری لیگ والیبال شهرستان و … ازجمله برنامه های برگزارشده توسط مجموعه والیبالی‌ها در شهرستان است که در سایه حمایت شخصیت‌های ارزشی و نهادهای اداری ذی‌ربط میسر شده است.

سرپرست هیئت والیبال لنگرود افزود: ایجاد زمین والیبال ساحلی و برگزاری مسابقات کشوری، برگزاری لیگ تابستانه در رده‌های سنی دریکی از محلات و شرکت تیم والیبال لنگرود در مسابقات لیگ استان گیلان ازجمله برنامه‌های آتی هیئت والیبال لنگرود است.

وی با اشاره به لزوم احیای زمین‌های ورزشی در محلات، تصریح کرد: در نظر داریم با همکاری اداره ورزش و جوانان و باشگاه‌های ورزشی شهرستان، از طریق تزریق امکانات و بودجه زمینه نشاط و شادابی در زمین‌های ورزشی محلات شهر را فراهم آورده تا جوانان نیز اوقات فراغت پربار و سالم را داشته باشند.

حسن دوست گفت: همکاری با ستاد اقامه نماز جمعه و برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی آدینه در دهه فجر یقیناً از افتخارات مجموعه والیبالی‌ها خواهد بود که در این زمینه از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مجید صبوحی دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی آدینه در این جلسه با تقدیر و تشکر از امام جمعه لنگرود به دلیل حضور در جمع اعضای هیئت والیبال لنگرود، گزارشی درباره وضعیت این رشته ورزشی در شهرستان و نحوه برگزاری و برنامه ریزی صورت گرفته درخصوص جشنواره فرهنگی ورزشی آدینه ارائه نمود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه