هلال احمر گیلان چهار طرح عمده در آستانه نوروز ۹۳ اجرا می کند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از برگزاری جلسات برنامه ریزی اجرای طرح ها ویژه نوروز ۹۳ در جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

هلال احمر گیلان چهار طرح عمده در آستانه نوروز ۹۳ اجرا می کند

به گزارش ۸دی نیوز، علیرضا خصوصی گفت: با توجه به نزدیکی سال نو و خیل عظیم مسافران نوروزی به این استان، هلال احمر گیلان در نظر دارد تا با استفاده از تمام ظرفیتهای خود در حوزه جوانان، امدادو نجات و داوطلبان در قالب طرح های فرشتگان رحمت، مروجین مهرورزی، راهنمای مسافران نورزوی، برپایی چادرهای نماز و امداد و نجات نوروزی به ارائه خدمات به مسافران و هم شهریان اقدام نماید.

وی افزود: در همین راستا تا کنون جلسات متعددی ویژه برنامه ریزی طرح های نوروزی امداد و نجات در هلال احمر برگزار شد، وی اظهار داشت: این جلسات برنامه ریزی و هماهنگی با حضور معاون امداد و نجات استان، روسای شعب هلال احمر،معاونین و مسئولین امداد و شعب شهرستانها بوده است.

وی تصریح کرد: در این جلسات نحوه صحیح و مناسب اجرای طرح ها، بهره گیری از نیروهای مورد نیاز در طرح ها، روند صحیح ارائه خدمات به همشهریان و مسافران مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و پیشنهادات و راهکارهای مناسب جهت اجرای هر چه بهتر طرح ها ارائه شد.

سیاوش غلامی معاون امداد و نجات هلال احمر گیلان نیز در خصوص اجرای طرح نوروزی هلال احمر گیلان خاطر نشان کرد: طرح نوروزی امداد و نجات از۲۶ اسفند سال جاری در سراسر شهرستانهای گیلان آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز۹۳ ادامه دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه