رئیس اداره گاز ماسال:

گازرسانی به ۹۶ درصد ماسال به اتمام رسیده/ با وجود ۶ ایستگاه گاز در شهرستان دغدغه افت فشار نداریم

رئیس اداره گاز ماسال گفت: شهرستان ماسال حدود ۹۶ درصد گازرسانی شده و جزء شهرستان های سبز استان می باشد.

گازرسانی به ۹۶ درصد ماسال به اتمام رسیده/ با وجود ۶ ایستگاه گاز در شهرستان دغدغه افت فشار نداریم

به گزارش ۸دی، به نقل از ماسال نیوز؛ ناصر اشرافی ظهر امروز پس از نماز جمعه ماسال در سخنرانی کوتاهی با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی در حوزه گازرسانی گفت: شهرستان ماسال حدود ۹۶٫۳ گازرسانی شده و جز شهرستان های سبز استان می باشد.

رئیس اداره گاز شهرستان ماسال خاطر نشان کرد:  تنها ۴ روستای چسلی، سیلم آباد، ماسوله خانی و اسب ریسه در این شهرستان گازرسانی نشده است. روستاهای خروم و پنگاپشت هم گاز نداشتند که پروژه گازرسانی به این دو روستا به اتمام رسیده و بزودی به شبکه وصل خواهند شد.

اشرافی گاز را یک سوخت پاک و ایمن دانست و تاکید کرد: در شرایط سرمای فعلی همه شهروندان عزیز از این نعمت خدادادی بهره می برند اما نیاز است که روش مصرف ایمن گاز را بیاموزیم.

وی افزود: نگاهی به لوله های بخاری و برررسی وضعیت عبور دود یک موضوع اساسی است. باید مسدود نبودن لوله های بخاری دقیقا بررسی شود تا این نعمت به نقمت بدل نشود.

رئیس اداره گاز ماسال با اشاره به لزوم پاسخگویی به مردم اظهار داشت: شماره تماس ۱۹۴ و ۴۴۶۶۲۸۹۹ آماده پاسخگویی به مشکلات مردمی در زمینه گاز است.

وی صرفه جویی در مصرف گاز را یک اصل ضروری برشمرد و گفت: بررسی در و پنجره ها در منازل برای جلوگیری از ورود هوای سرد و عدم استفاده از آبگرمکن های گالنی در محیط های در معرض هوای سرد از جمله مواردی است که در صورت رعایت میتواند از هدررفت گاز بکاهد.

اشرافی با اشاره به مشکلات به وقوع پیوسته در زمین هتویع قبوض گاز گفت: به همت شرکت گاز گیلان و پیشنهادات شهرستانی، اکنون صدور و تحویل قبوض گاز به صورت آنلاین و در یک زمان انجام می شود.

وی افزود: این موضوع موجب کنترل آنی صورتحساب توسط خود مشترک و یکسان سازی مهلت پرداخت می شود.

رئیس اداره گاز ماسال خاطر نشان کرد: در حال حاضر امکان ارسال صورتحساب از طریق سامانه پیاکی ۳۰۰۰۰۱۹۴ امکان پذیر است.

اشرافی در پایان گفت: بنده حدود یکسال است که در خدمت مردم شهرستان هستم. در زمان تحویل اداره ۲ ایستگاه داشتیم اما امروز به لطف خدا و همت کارکنان ۶ ایستگاه گاز در شهرستان داریم لذا دغدغه ای برای افت فشار نیست.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه