امام جمعه ماسال:

استعفای سعد حریری بازی سعودی هاست/ وقف یک صدقه جاریه و چشمه ای جوشان است

امام جمعه ماسال گفت: سعد حریری خواست طوری وانمود کند که ایران در لبنان دخالت می‌کند و نمی گذارند کشور را مدیریت کرد اما اینها همه بازی سعودی هاست که هوشیاری ما را می طلبد.

استعفای سعد حریری بازی سعودی هاست/ وقف یک صدقه جاریه و چشمه ای جوشان است

به گزارش ۸دی، به نقل از ماسال نیوز؛ حجت الاسلام سید هادی موسوی در خطبه های نمازجمعه این هفته ماسال با اشاره به پیاده روی میلیونی اربعین گفت: امام صادق علیه السلام در زیارت اربعین می فرماید حسین جان شهادت می دهم که خون دل و قلبت را ریختی تا این مردم را عالم و عاقل کنی. مردم را از جهل نجات دهی و از گمراهی و ضلالت رهایی دهی.
امام جمعه ماسال با اشاره به انواع اصلاحات در جامعه دینی گفت: امام حسین علیه السلام به دنبال اصلاح، هم در روش و هم در بینش جامعه اسلامی زمان خود بود.
حجت الاسلام موسوی اصلاح امت رسول الله (ص) را هدف قیام امام حسین (ع) برشمرد و اظهار داشت: امام حسین در شرایطی بود که باید آنقدر جامعه زمان خود را اصلاح میکرد تا قدرت تشخیص سره از ناسره را داشته باشند.
خطیب نماز جمعه ماسال با اشاره به شهادت چندین تن از مرزبانان کشور گفت: این عزیزان برای دفاع از حریم کشور و ولایت شهید شدند. به خانواده‌ی آنان تسلیت میگوییم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به هفته وقف خاطر نشان کرد: وقف یک صدقه جاریه و چشمه ای جوشان است. بیاییم نیت کنیم که بخشی از اموال خود را وقف کنیم. بنا داریم که مصلی شهر را انجام بدهیم این نیاز به مساعدت مردم دارد.
نماینده ولی فقیه در جمیعت هلال احمر گیلان ضمن مشکوک خواندن استعفای سعد حریری گفت: چطور است که فردی می رود در کشوری دیگر استعفایش را میخواند؟ ما احساس می‌کنیم این موضوع طبیعی نیست. سعودی ها در برنامه های منطقه ای از ایران شکست خورده اند. در یمن درست است که مردم را می کشند اما در افکار عمومی و میدانی چه چیزی برای عربستانی ها به دست آمده است؟ جز اینکه در افکار عمومی می‌گویند عربستان به کشوری کوچک حمله کرده و مردم بیگناه را می کشد؟

وی با انتقاد از حمایت های عربستان سعودی از تروریست ها تاکید کرد: سعد حریری خواست طوری وانمود کند که ایران در لبنان دخالت می‌کند و نمی گذارند کشور را مدیریت کرد اما اینها همه بازی سعودی هاست که هوشیاری ما را می طلبد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه