گزارشی از مشکلات پل زیر گذر در انزلی +تصاویر

پل زیرگذر ساختید ولی ،کاش در کنار این جاده یک پارک زیبا هم میساختید و زباله های دور اطراف این جاده را جمع میکردید و یا اینکه اسبها در استبل نگه داری میشدند و یا در جنگل زندگی میکردند نه در محل تردد رانندگان تا کار قشنگتان نیمه تمام نماند.

گزارشی از مشکلات پل زیر گذر در انزلی +تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز و به نقل از افق انزلی ،در اینکه ساختن این جاده زیرگذر بسیار کار شایسته و بایسته ای بوده هیچگونه شکی وجود ندارد ،اما به نظر میرسد که مسوولان وقت این جاده را جهت آمار دادن و کسب محبوبیت در میان مردم ساختنه اند ،چرا که در اطراف این مسیر ،هیچگونه از وعده و وعید هایی که داده شده بود ملاحضه نمیشود !!!

زمانی که جاده زیر پل انزلی در دست احداث بود ،یک بنر در جای جای شهر نصب شده بود که روی آن به صورت گرافیکی برنامه هایی که قرار است در آن عملی شود را به صورت تیتروار توضیح میداد .

روی این بنر در کنار جاده زیر گذر یک پارک بسیار شیک و زیبا قرار گرفته بود که در کنار آن قایقهای صیادان و قایقهای گردشگری در کنار اسکله ها آرام گرفته بودند .

اما این روزها تنها چیزی که ما مشاهده میکنیم وجود جاده ای یکطرفه در میان یک خرابه است که از یک طرف فاضلاب دکه های کنار بازار به مرداب میریزد و از طرف دیگر مردم زباله هایشان را در در آنجا خالی میکنند .

زشتی ها و خرابی های در کنار این جاده به وضوح در عکسهای ما مشخص است .

zire pol 2 zire pol 3 zire pol 5 zire pol 8

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه