همایش مقررات ملی ساختمان در گیلان برگزار می شود

مدیرکل راه‌ و شهرسازی گیلان، از برگزاری همایش مقررات ملی ساختمان در گیلان خبر داد و گفت: این همایش یک روزه با حضور اساتید برجسته دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

همایش مقررات ملی ساختمان در گیلان برگزار می شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پیک دانشجو، حجت شعبانپور از برگزاری همایش مقررات ملی ساختمان در گیلان خبر داد و اظهار کرد: این همایش یک روزه با حضور اساتید برجسته دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با رویکرد تضمین حقوق شهروندی در روز دهم اسفند ماه در اداره کل راه و شهرسازی گیلان در رشت برگزار می‌شود.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی گیلان، با اشاره به محورهای مورد بررسی در این همایش، افزود: ضرورت حفاظت و ایمنی در کارگاه ساختمان، آسیب شناسی عدم اجرای صحیح مباحث مقررات ملی ساختمان و صرفه‌جویی در مصرف انرژی با بکارگیری از استانداردهای مقررات ملی ساختمان از موضوعات این همایش است.

شعبانپور با بیان اینکه برقرای تعامل بین ادارات و نهادهای مرتبط و مراجع صدور پروانه‌های ساختمانی با تبیین حقوق شهروندی از اهداف این همایش است، گفت: رعایت ایمنی در ساخت و سازهای شهری و روستایی با هدف اجرای صحیح مقررات ملی ساختمان از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

وی خاطرنشان کرد: با برپایی این همایش با نظر گرفتن مقررات ملی ساختمان و سیاست‌های پیش رو می‌توان راهکارهای علمی و تخصصی اتخاذ و از ظرفیت موجود بهترین استفاده را ببریم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه