نماینده مردم رشت در کربلا در گفتگو با 8دی؛

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان توافقنامه جذب حق التدریسی ها را اجرا نمی کند!/ از اربعین بازگردم به استاندار نامه می نویسم

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: با این توافقنامه کل نیروهای گیلان می توانند در غالب ۲۵ هزار ساعت بصورت حق التدریس حذب شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان توافقنامه جذب حق التدریسی ها را اجرا نمی کند!/ از اربعین بازگردم به استاندار نامه می نویسم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ۸دی با بیان اینکه تاکنون چند بار برای استخدام مربیان پیش دبستانی و خرید خدمت ها و نهضتی ها قانون تصویب کرده ایم اظهار داشت: اما متاسفانه این قانون ها ناقص اجرا شده در کشور خصوصا در گیلان.

کوچکی نژاد افزود: تقریبا در ۹۰ درصد استانهای کشور قانون استفاده از این عزیزان بصورت حق التدریس در آموزش و پرورش را اجرا کرده اند اما در گیلان هنوز هیچ اتفاقی نیافتاده است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۷۰۰ نفر در گیلان حق این را دارند که بصورت حق التدریسی جذب شوند گفت: تاکنون جلسات زیادی را با مسئول نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش در  دهکده ساحلی داشتیم که ایشان هم دستور داد این عزیزان را جذب بکنند که باز هم بیش از ۲۰۰ نفر را جذب نکردند، در نهایت جلسه ای در تهران گذاشتیم و صورت جلسه ی ۲۵ هزار ساعتی تصویب شد.

نماینده رشت با تاکید بر اینکه به علت تنگ نظری هایی که در گیلان وجود دارد هنوز قانون جذب حق التدریسی ها در استان انجام نشده است اظهار کرد: متاسفانه بعضی افراد را بصورت پارتی بازی وارد آموزش و پرورش کرده اند و پرونده سازی می کنند.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه نگاه ما این است که کل نیروهای گیلان می توانند در غالب ۲۵ هزار ساعت بصورت حق التدریس حذب شوند تصریح کرد: اما متاسفانه همچنان مدیرکل آموزش و پرورش به بهانه هایی تعهد و توافقنامه را اجرا نمی کند و این نیروها هم مدام تجمع می کنند و هنوز مشکل دارند.

وی با بیان اینکه وقتی از اربعین بازگردم نامه ای به استاندار به عنوان هماهنگ کننده مدیران کل در استان برای حل این مشکل می نویسم اظهار داشت: با این توافقنامه می شود همه ی نیروهایی که لیسانس به بالا دارند را جذب آموزش و پرورش کرد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
reza nazari
قبول باشه زیارت
در حاشیه