جزئیات توقیف کیهان؛

واکنش شریعتمداری به خبر توقیف روزنامه کیهان

مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره خبر توقیف دو روزه این روزنامه گفت: تاکنون چیزی در این زمینه به ما ابلاغ نشده است.

واکنش شریعتمداری به خبر توقیف روزنامه کیهان

به گزارش۸دی؛ به نقل از جهان نیوز؛ حسین شریعتمداری درباره خبر توقیف ۲ روزه کیهان از سوی دادستانی تهران گفت: خبر را در سایت خبرگزاری‌ها دیده‌ام و تاکنون چیزی به ما ابلاغ نشده است.

وی در توضیح بیشتر این موضوع تصریح کرد: بسیار بعید می‌دانم که دبیرخانه شورای‌عالی‌امنیت ملی حمایت از جنایتکاران کودک‌کش آل‌سعود و اماراتی‌ها را بر حمایت از مردم مظلوم یمن ترجیح بدهد، و از دادستانی هم انتظار نمی‌رود که «روزنامه کیهان» را به خاطر دفاع از مسلمانان مظلوم یمن توقیف کند.
مدیر مسئول «روزنامه کیهان» خاطرنشان کرد: کلان‌سرمایه‌داران برج‌نشین امارات باید از تیترهای «روزنامه کیهان» نگران شده باشند و نه مسئولان محترم خودمان.
لازم به ذکر است دادستانی تهران، بر اساس شکایت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر اقدام روزنامه کیهان بر خلاف سیاست‌های اصولی و بیّن جمهوری اسلامی ایران در مسائل و امنیت منطقه‌ای، این روزنامه را برای دو روز (شنبه و یکشنبه آینده) توقیف کرد.
دوشنبه این هفته ـ ۱۵ آبان ماه ـ دبیر هیات نظارت بر مطبوعات اعلام کرد، در جلسه امروز مقرر شد به روزنامه کیهان بابت تیتر «شلیک موشک انصارالله به ریاض، هدف بعدی دوبی»، که خلاف مصالح و امنیت ملی تشخیص داده شد، تذکر داده شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه