عضو شورای شهر لاهیجان:

دفترچه های درمانی پرسنل شهرداری تمدید نمی شود

عضو شورای شهر لاهیجان گفت: پرسنل شهرداری با مشکلات عدم پرداخت دیون تامین اجتماعی مواجه هستند و دفترچه های درمانی پرسنل شاغل نیز تمدید نمی شود.

دفترچه های درمانی پرسنل شهرداری تمدید نمی شود

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، رضا نصرتی عضو شورای شهر لاهیجان در هجدهمین جلسه شورای شهر با قدردانی از زحمات شهردار و پرسنل پرتلاش شهرداری لاهیجان دراجرای مانور عملیات بحران شهرداری، اظهار داشت: اجرای مانور بحران بمنظور ارزیابی توانمندی و عملکرد نیروها، اقدامی لازم و تأثیرگذار است.
وی افزود: هرچند شهرداری در مواقع بحران تمامی توان و تلاش خود را در جهت رفع مشکلات شهروندان دارد ولی کمبود ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز ستاد بحران در این مانور کاملاً مشهود بود که نیازمند تدبیر ویژه ای است .

رضا نصرتی همچنین از اجرای عملیات بازگشایی خیابان جنب دادگستری به محله خالو باغ قدردانی و اظهار امیداواری کرد با مدیریت شهردار پرتلاش لاهیجان شاهد افزایش اینگونه اقدامات عمرانی ماندگار در طول دوره پنجم شورا اسلامی باشیم.

وی در ادامه به مشکلات پرسنل و بازنشستگان شهرداری ناشی از عدم پرداخت دیون بیمه تأمین اجتماعی اشاره و از شهردار لاهیجان خواستند با عنایت به اینکه سازمان تامین اجتماعی حقوق بازنشستگان را به همین دلیل پرداخت نمی نماید و همچنین دفترچه های درمانی پرسنل شاغل نیز تمدید نمی گردد لذا تمهیدات مناسبی جهت رفع این مشکل درنظر گرفته شود.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه