استاندار گیلان:

علت کندی تکمیل پروژه کنارگذر لنگرود عدم تامین مصالح است

استاندار گیلان با بیان اینکه عملیات ساخت و بهره‌برداری محورهای در دست احداث استان گیلان به‌درستی پیگیری می‌شود، گفت: علت کندی تکمیل پروژه کنارگذر لنگرود عدم تامین مصالح است.

علت کندی تکمیل پروژه کنارگذر لنگرود عدم تامین مصالح است

به‌ گزارش ۸دی؛ به نقل از خبرگزاری تسنیم مصطفی سالاری صبح امروز در نشست خبری در رشت با بیان اینکه طرح‌های در دست ساخت شهرستان‌های استان گیلان به‌طور ویژه بررسی و پیگیری می‌شود اظهار داشت: طرح‌های در دست احداث شهرستان‌های رودسر و لنگرود در جریان یک بازدید بررسی شد.

استاندار گیلان با اشاره به اجرای پروژه محور قزوین- کلاچای به رحیم‌آباد و با تاکید بر اینکه پروژه مذکور راهی مهم و استراتژیک برای توسعه استان گیلان است گفت: این محور پس از تکمیل می‌تواند تاثیر گسترده‌ای بر حوزه گردشگری استان داشته باشد.

سالاری حجم هزینه پروژه مذکور را بسیار گسترده عنوان کرد و با بیان اینکه  حجم وسیعی از این پروژه از مناطق کوهستانی عبور می‌کند اعلام کرد: برای بهره برداری و تکمیل این محور تونل‌های متعددی باید احداث شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اینکه عملیات ساخت و بهره‌برداری محورهای در دست احداث استان گیلان به‌درستی پیگیری می‌شود خاطرنشان کرد: استان گیلان پروژه‌های عمرانی زیادی در دست احداث دارد.

استاندار گیلان با تاکید بر عملیات احداث سد پلرود و با بیان اینکه عملیات اجرایی این سد با سرعت مطلوبی به پیش می‌رود تصریح کرد: تامین منابع مالی روند ساخت سد پلرود را تسریع می‌بخشد.

سالاری با اشاره به بحث تملک اراضی حوضچه سد پلرود و با بیان اینکه تلاش است با حل مباحث مربوط روند ساخت این سد سرعت بیشتری به خود گیرد بیان کرد: تلاش است با اقدامات ویژه عملیات ساخت سد پلرود تا دوسال آینده به اتمام برسد.

وی با تاکید بر عملیات اجرایی ساخت کنارگذر لنگرود و با اشاره به اینکه علت کندی تکمیل این پروژه تامین نشدن مصالح مورد نیاز است گفت: برای تامین مصالح و تسریع در روند تکمیل این کنارگذر کارگروه ویژه‌ای تشکیل می‌شود تا این پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه