نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس:

کیفیت و استاندارد خودروهای وارداتی بررسی نمی شود / مجلس در صورت ادامه کوتاهی ها، به موضوع ورود می کند

شکری گفت: خودروهای وارداتی که پیش از تایید سازمان استاندارد به راحتی وارد کشور می‌شوند، باید تحت بازرسی قرار بگیرند.

کیفیت و استاندارد خودروهای وارداتی بررسی نمی شود / مجلس در صورت ادامه کوتاهی ها، به موضوع ورود می کند

به گزارش ۸دی، محمود شکری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت وگو با خبرنگاران جوان؛ ضمن ابراز تأسف از عدم رعایت استانداردها در زمان واردات خودرو و نداشتن خدمات پس از فروش خودروهای هیبریدی گفت: خریداران بارها آسیب ناشی از بی توجهی به استاندارد نبودن خودروها را متحمل شده اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به آمار بالای تصادف در کشور اظهار کرد: بخش قابل توجهی از این تصادفات ناشی از استاندارد نبودن خودروهاست و در صورت عدم استاندارد خودروهای وارداتی جدید هم فاجعه دیگری رقم خواهد خورد.

وی تصریح کرد:  خودروهای وارداتی که پیش از تایید سازمان استاندارد  به راحتی وارد کشور می شوند، باید تحت بازرسی قرار بگیرند تا مشخص شود چگونه توانسته اند آنها را از بخش بازرسی عبور دهند.

شکری با بیان اینکه راهنمایی و رانندگی باید در این مورد با جدیت ورود کند، افزود: خودروهایی که با بی دقتی به کشور وارد می شوند و بعد از شماره گذاری در خیابان ها رفت و آمد می کنند احتمال وقوع هر فاجعه ای را بالا می برند لذا در اینگونه اتفاق ها راهنمایی و رانندگی هم مسئول خواهد بود.

نماینده مردم تالش و رضوانشهر با تأکید بر اینکه بارها شاهد بوده ایم که راهنمایی و رانندگی در مورد ورود خودروهای بی کیفیت گزارش هایی را ارائه کرده است، اذعان کرد: ما همچنان شاهد ورود خودروهای غیراستاندارد و بی کیفیت به کشور هستیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید براینکه اگر روال ورود خودروهای بی کیفیت به کشور ادامه یابد، مجلس به این ماجرا ورود پیدا می کند، خاطرنشان کرد: زمانی که خودروها بدین صورت وارد و شماره گذاری می شوند یعنی مافیایی پشت سر این قضایا وجود دارد که توانسته اند با اقدامات غیرقانونی واردات خودروهای بدون استاندارد را به کشور ادامه دهند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه