سه امتیاز از 6 دیدار بیرون از خانه؛

ناکامی های قوی سفید ادامه دارد

تیم ملوان بندرانزلی علیرغم اینکه از فجرسپاسی شیراز پیش افتاده بود، با گل ثانیه های پایانی بازی را به میزبان خود واگذار کرد تا همچنان نتایج ضعیف دور از خانه ی این تیم ادامه دار باشد.

ناکامی های قوی سفید ادامه دارد

به گزارش هشت دی، دیدار تیم‌های ملوان انزلی و فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز شد.

گل اول این دیدار را بابک مرادی در دقیقه ۳۸ برای ملوانی ها به ثمر رساند، اما در نیمه دوم شاهین مجیدی در دقیقه ۶۳ و از روی نقطه پنالتی حساب کار را به تساوی کشاند و در ادامه ابوذر صفرزاده با گلزنی در دقیقه ۹۳ شکست ناباورانه ای را به شاگردان نادر دست نشان تحمیل کرد؛ تیمی که در دیدارهای بیرون خانه بیشتر برای کسب تساوی به میدان می رود؛ ولی در مقابل فجرسپاسی و در شرایطی که تنها چند ثانیه برای رسیدن به مقصود خود فاصله داشت، با دریافت گل در دقیقه ۹۳ دست خالی از شیراز به گیلان باز خواهد گشت.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تاکنون از ۱۱ دیداری که انجام داده ۱۶ امتیاز کسب کرده و در پایان هفته دوازدهم رتبه یازدهم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده است. یک دیدار معوقه این تیم هم مقابل مس رفسنجان برگزار خواهد شد که به دلیل حضور شاگردان دست نشان در مسابقات جام حذفی با تاخیر روبرو شده است.

اما نکته جالب توجه در مورد تیم دست نشان این است که آنها از ۶ دیداری که بیرون از خانه برگزار کرده اند، تنها سه امتیاز کسب کرده اند؛ یعنی ۳ شکست و سه تساوی در کارنامه ی آنها ثبت شده است.

علاوه بر این در سه دیدار گذشته‌ی دور از خانه، آنها بازی برده را با تساوی و شکست عوض کرده اند؛ آنها در مقابل نفت مسجد سلیمان با ۲ گل از حریف خود پیش بودند که در نیمه دوم دو گل از میداوودی باعث شد تا با تساوی زمین مسابقه را ترک کنند؛ اتفاقی که در مقابل ایران جوان بوشهر هم تکرار شد و امروز در مقابل فجرسپاسی با حالتی تلخ تر ادامه یافت، چرا که آنها بازی برده را با شکست در شیراز پایان دادند.

دست نشان که در بازی های دور از خانه ابتدا به دنبال گل نخوردن و کسب تساوی است، با نتایجی که کسب کرده نیاز به تغییر استراتژی در سیستم خود دارد تا در بازی های آینده با جبران امتیازات از دست رفته در دیدارهای خارج از خانه به جمع مدعیان صعود اضافه شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه