مرجان عضو فرقه ای خاص بود و با شوهرم ارتباط شوم داشت تا اینکه..!

به گزارش هشت دی: چهار مظنون پرونده مرگ مرموز مرد متاهل در خانه اش با قرص برنج دیروز در حالی در دادگاه از خود دفاع کردند که پنجمین مظنون این پرونده که یک زن جوان است در دادگاه حاضر نشد. رسیدگی به این پرونده از بیست و هشتم بهمن سال ۹۲ با مرگ مرموز جواد […]

مرجان عضو فرقه ای خاص بود و با شوهرم ارتباط شوم داشت تا اینکه..!

به گزارش هشت دی: چهار مظنون پرونده مرگ مرموز مرد متاهل در خانه اش با قرص برنج دیروز در حالی در دادگاه از خود دفاع کردند که پنجمین مظنون این پرونده که یک زن جوان است در دادگاه حاضر نشد.

رسیدگی به این پرونده از بیست و هشتم بهمن سال ۹۲ با مرگ مرموز جواد ۳۰ ساله در خانه اش در خیابان مالک اشتر تهران در دستور کار پلیس Police قرار گرفت.  این زن وقتی به خانه برگشت با پلیس تماس گرفت و از مرگ مشکوک همسرش خبر داد. جنازه به پزشکی قانونی فرستاده و علت مرگ مسمومیت با قرص برنج اعلام شد.

در حالی که فرضیه کشته شدن این مرد قوت گرفته بود پلیس به اختلاف های دنباله دار جواد با همسرش مهناز پی برد. به این ترتیب مهناز به عنوان نخستین مظنون پرونده بازداشت شد. این زن جوان گفت: من و جواد زندگی خوبی داشتیم. اما از مدتی قبل متوجه رابطه پنهانی همسرم با یک زن جوان به نام مرجان شدم. جواد می گفت مرجان عضو فرقه ای خاص است و قصد دارد به او کمک کند. چند بار از همسرم خواستم تا رابطه اش را با زن غریبه تمام کند اما گوشش بدهکار نبود.

مهناز ادامه داد: ماجرا را با پدرم در میان گذاشتم و حتی پدرم هم با همسرم صحبت کرد. اما جواد بی اعتنا به من و زندگی مشترکمان به رابطه اش را مرجان ادامه داد. حتی جواد یکبار به من گفته مرجان از او خواسته تا خودکشی کند و به این ترتیب به فرقه انحرافی آنها بپیوندد. من آن روز به خانه پدرم رفته بودم اما وقتی برگشتم با جسد همسرم روبه رو شدم. من دستی در قتل Murder همسرم ندارم و گمان می کنم مرجان همسرم را کشته باشد.

به دنبال اطلاعاتی که این زن به پلیس داد پدر وی به عنوان دومین مظنون و مرجان به عنوان مظنون سوم این پرونده بازداشت شدند. پدر مرجان منکر دست داشتن در قتل دامادش شد و مرجان ۳۰ ساله نیز گفت: از مدتها قبل با جواد در ارتباط بوده اما انگیزه ای برای قتل وی نداشته است.

پلیس در گام بعدی از بررسی ها به رابطه پنهانی مرجان با یک مرد غریبه به نام فرهاد پی برد . فرهاد نیز به عنوان چهارمین مظنون بازداشت شد. پسر جوان گفت: من دلباخته مرجان بودم اما می دانستم او با جواد در ارتباط است. مرجان به من گفته بود با جواد رابطه عاشقانه ندارد و در زمینه عضویت او در فرقه شان با او در ارتباط است.

پلیس در تحقیقات بعدی از مرجان خواست تا موبایلش را برای بررسی های بیشتر در اختیار آنها قرار دهد. در گوشی موبایلی که یکی از بستگان مرجان به نام مهدی آن را به پلیس داد هیچ اثری از پیامک های رد و بدل شده بین مرجان و قربانی وجود نداشت. به این ترتیب این مهدی نیز به عنوان پنجمین مظنون و همدست مرجان در قتل بازداشت شد. وقتی با گذشت ۴سال از این ماجرا مدرکی علیه هیچ یک از متهمان به دست نیامد همگی با قرار کفالت از زندان Prison آزاد شدند.در حالی که فرضیه خودکشی جواد نیز مطرح شده بود متهمان دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمد باقر قربان زاده و با حضور یک مستشار در حالی پای میز محاکمه ایستادند اما در این جلسه مرجان حاضر نشد.

متهمان یک به یک به دفاع پرداختند و منکر دست داشتن در قتل مرد جوان شدند و ادعا کردند احتمالا جواد با خوردن قرص برنج خودکشی کرده است.

در پایان جلسه هیات قضایی ادامه جلسه را برای احضار زن جوان به روزهای آینده موکول کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه