انفجار و آتش سوزی به دلیل نشت گاز در یک واحد مسکونی در تهران بدون مصدومیت مهار شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه انفجار و آتش سوزی به دلیل نشت گاز در یک واحد مسکونی در محدوده جاده مخصوص کرج خبر داد و گفت: این حادثه بدون مصدومیت مهار شد.

انفجار و آتش سوزی به دلیل نشت گاز در یک واحد مسکونی در تهران بدون مصدومیت مهار شد

به گزارش هشت دی: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه انفجار و آتش سوزی به دلیل نشت گاز در یک واحد مسکونی در محدوده جاده مخصوص کرج خبر داد و گفت: این حادثه بدون مصدومیت مهار شد.

سید جلال ملکی افزود: ساعت ۱۴:۵۹ امروز در پی تماس های هموطنان با سامانه ۱۲۵ در خصوص حادثه آتش سوزی دریک ساختمان مسکونی در مسیر غرب به شرق کیلومتر ۹ جاده مخصوص کرج، بلافاصله ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار کرد: در یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی در طبقه اول یک واحد ۱۲۰ متری بدلیل نشت گاز شهری انفجار و آتش سوزی روی داده بود.
ملکی ادامه داد: در زمان انفجار و آتش سوزی تنها یک نفر در محل حادثه حضور داشت که در همان لحظات اولیه این فرد موفق شده بود خود را از محل نجات دهد.
وی با بیان اینکه بر اثر شدت انفجار بخش زیادی از دیواره ها، شیشه ها و در و پنجره های این واحد مسکونی تخریب شده بود ادامه داد: آتش کاملا به بخش های دیگر این واحد مسکونی سرایت کرده بود که آتش نشانان وارد عملیات مهار شدند و موفق شدند این آتش سوزی را بدون مصدومیت مهار کنند.
ملکی خاطرنشان کرد: در این حادثه به ساکنان این ساختمان مسکونی آسیب نرسید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه کارشناسان این سازمان در محل حادثه مشغول بررسی علت دقیق این حادثه هستند تاکید کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد که نشت گاز شهری و ایجاد شعله و جرقه ناگهانی موجب انفجار و آتش سوزی در این واحد مسکونی شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه