دستگیری قاتلان ۲ برادر اسدآبادی در کمتر از یک روز

همدان – ایرنا – رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: قاتلان ۲ برادر که در یک گاوداری واقع در روستای قزله شهرستان اسدآباد به قتل رسیده بودند، در کمتر از یک روز دستگیر شدند.

دستگیری قاتلان ۲ برادر اسدآبادی در کمتر از یک روز

به گزارش هشت دی : رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: قاتلان ۲ برادر که در یک گاوداری واقع در روستای قزله شهرستان اسدآباد به قتل رسیده بودند، در کمتر از یک روز دستگیر شدند.

سرهنگ رضا زارعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: گزارش های اولیه حاکی است که ساعت سه بامداد روز دوشنبه هفته جاری یک فرد قمه به دست وارد یک گاوداری می شود و با استفاده از سلاح سرد ۲ برادر را به قتل رسانده و یکی دیگر از افراد حاضر در محل گاوداری را بیهوش می کند.
وی بیان کرد: پلیس پس از ورود به گاوداری، با جسد ۲ برادر ۲۹ و ۳۶ ساله و متاهل به نام های امید و احمد مراد و فرد دیگری با دست و پای بسته مواجه می شود.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: مردی که دست و پایش با طناب بسته شده بود بیان کرد که شخصی با قمه و اسپری وارد گاوداری شده و آنها را بیهوش می کند و پس از به هوش آمدن متوجه می شود که دوستانش به قتل رسیده اند.
سرهنگ زارعی افزود: طبق بررسی های صورت گرفته از اجساد، قاتل یا قاتلان با استفاده از سلاح سرد ۲ برادر را از مورد ضرب و جرح قرار داده است.
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد نیز به ایرنا، گفت: پس از بررسی های کارشناسی مشخص شد فردی که با دست و پای بسته در گاوداری حضور داشت با همدستی فرد دیگری اقدام به قتل این ۲ برادر کرده است.
سرهنگ اسماعلی جمشیدی افزود: این فرد شب گذشته هنگام خوردن شام در یک فرصت مناسب اقدام به انداختن قرص خواب آور در نوشابه این ۲ برادر کرده و زمینه مرگ آنها را فراهم می سازد.
وی بیان کرد: بستن دست و پا، صحنه سازی قاتلان برای گمراه کردن پلیس بود که این نقشه ناکام می ماند و در کمتر از یک روز قاتلان دستگیر می شوند.
وی با بیان اینکه انگیزه قاتلان از کشتن این دو برابر خصومت شخصی و سرقت بود، از ادامه بررسی ها در زمینه خبر داد.
اسدآباد در ۴۵ کیلومتری غرب همدان و در مسیر همدان – کرمانشاه واقع شده است

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه