کارمندان انتقالی کلانشهرهای کشور در مقابل استانداری گیلان تجمع کردند

از این کارمندان ۶ سال است که حدود ۷ میلیارد تومان گرفته اند به این بهانه که در بندرکیاشهر به آنها زمین داده شود اما سند زمین را دادند و زمین را تحویل ندادند

کارمندان انتقالی کلانشهرهای کشور در مقابل استانداری گیلان تجمع کردند

به گزارش ۸دی نیوز، جمع زیادی از کارمندان منتقل شده از کلانشهرهای بزرگ مانند تهران به گیلان لحظاتی پیش در مقابل استانداری این استان تجمع نمودند.

بیش از ۹۰۰ نفر از قشرهای فرهنگی از تمام اداره‌های کلانشهرهای تهران و کشور از سال ۸۶ و ۸۷ طبق مصوبه دولت به گیلان آمدند اما هنوز تسهیلات آنها داده نشد.

از این کارمندان ۶ سال است که حدود ۷ میلیارد تومان گرفته اند به این بهانه که در بندرکیاشهر به آنها زمین داده شود اما سند زمین را دادند و زمین را تحویل ندادند و شهرداری این شهر از هر نفر ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان گرفته که مشخص نیست این پول صرف چه شده است.

این کارمندان در تمام این سال‌ها به اداره‌های مختلف گیلان مراجعه نمودند و طبق گفته یکی از آنها در این اداره‌ها جز بی‌ احترامی چیز دیگری ندیدند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در مقابل استانداری گیلان تجمع کردیم تا به تراژدی تلخ این استان که کارمندان انتقالی را تحقیر کردند و پاسخ نمی‌دهند، پایان دهیم.

این فرد انتقالی اظهار کرد: تاکنون گیلان چهار استاندار را تغییر داده اما هنوز مشکل ما به قوت خود باقی است و اداره کل مسکن و شهرسازی این استان بدترین نوع رفتار را با ما داشته است.

لازم به ذکر اسن که این مصوبه دولت در تمام استان‌های کشور به خوبی اجرا شده است ولی تنها استانی که هنوز کاری نکرده گیلان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه