نماینده مردم بندرانزلی :

کاهش پرورش لارو ماهی در پی کاهش اعتبارات/ صید در فصل تخم‌ریزی موجب کاهش صید در تور صیادان شده

نماینده مردم بندرانزلی گفت: صید غیرقانونی و در زمان فصل تخم‌ریزی ماهی‌ها در طی سالیان موجب کاهش صید در تور صیادان فعلی شده است.

کاهش پرورش لارو ماهی در پی کاهش اعتبارات/ صید در فصل تخم‌ریزی موجب کاهش صید در تور صیادان شده

به گزارش۸دی؛ حسن خسته بند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی به کاهش صید در دریای خزر اشاره داشت و اظهار کرد: صیادان باید در فصل تخم‌ریزی ماهیان خزری که از اوایل بهار شروع می‌شود همکاری لازم را داشته باشند تا میزان صید فعلی افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه باید جلوی صید غیرمجاز ماهی در دریای خزر گرفته شود، افزود: نباید اجازه داد که صیادان غیرمجاز به‌صورت غیرقانونی در دهنه‌های آب شیرین که ماهی‌ها تخم‌ریزی می‌کنند حضورداشته باشند و به دریا می‌روند و مجدداً بعد چند سال به محل تخم‌ریزی برمی‌گردند اجازه صید داد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صید ماهی‌ها قبل از تخم‌ریزی در دریایی خزر، گفت: صید غیرقانونی و در زمان فصل تخم‌ریزی ماهی‌ها در طی سالیان موجب کاهش صید در تور صیادان فعلی شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین به عدم پرورش متناسب لارو ماهی متناسب به نیاز صیادان از سوی شیلات اشاره داشت و خاطرنشان کرد: به دلیل کاهش اعتبارات پرورش و رهاسازی بچه ماهی‌ها از سوی شیلات کاهش پیداکرده است.

خسته بند با اشاره به آمارهای ارائه‌شده در راستای پرورش لارو ماهی در رودخانه‌ها گفت: گرچه ممکن است صرفاً آمارهایی بالایی از میزان پرورش و رهاسازی لارو در رودخانه‌ها ارائه شود اما باد گفت آن آمارها واقعی نیستند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه