عضو کمیسیون کشاورزی مجلس :

نباید چای‌کاران شمالی برای دریافت مزد دسترنج خود ماه‌ها منتظر بمانند/ اطاله در پرداخت مطلبات کشاورزان یک ضعف است

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اطاله در پرداخت مطلبات کشاورزان را یک ضعف دانست و گفت: نباید چای‌کاران شمالی برای دریافت مزد دسترنج خود ماه‌ها منتظر بمانند.

نباید چای‌کاران شمالی برای دریافت مزد دسترنج خود ماه‌ها منتظر بمانند/ اطاله در پرداخت مطلبات کشاورزان یک ضعف است

به گزارش ۸دی؛ محمدصادق حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت به افزایش بهای برگ سبز چای در سنوات اخیر اشاره داشت و اظهار کرد: بهای برگ سبز چای نسبت به سال‌های گذشته بهبودیافته است.

وی در واکنش به تعویق چندماهه مطالبات چای‌کاران افزود: حق کشاورزان است که پس از ارائه چای به کارخانه‌ها حقوق و دستمزد خود را دریافت کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کشاورزان و زحمات آن‌ها در افزایش سطح تولیدات داخلی گفت: کشاورز با همه مشکلات موجود درراه تولید دسترنج خود را به کارخانه‌ها ارائه می‌کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تسریع در پرداخت مطالبات چای‌کاران خاطرنشان کرد: چای‌کاران شمالی نباید برای دریافت مزد دسترنج خود ماه‌ها منتظر بمانند.

حسنی تعویق در مطالبات چای‌کاران در همه سنوات را یک ضعف ساختاری برشمرد و گفت: اطاله پرداخت مطالبات چای‌کاران پسندیده نیست و این‌یک ضعف در سازوکار چای است که باید هر چه زودتر رفع شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه