مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه رشت:

تفکر شهدا تفکری ضد لیبرال و چپاولگری است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: باور داشتن به تفکر شهدا به‌معنای مقابله با تفکر لیبرال و چپاولگری است.

تفکر شهدا تفکری ضد لیبرال و چپاولگری است

به گزارش۸دی؛ به نقل از خبرگزاری تسنیم حجت‌الاسلام و المسلمین حسین رهبری امشب در مراسم وداع شهید منصور میرحسینی در بقعه امامزاده ابراهیم (ع) لاکان اظهار داشت: امشب شهید میرحسینی میزبان تمام مردمی است که با دل در این مراسم شرکت کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به گمنامی ۳۰ ساله‌ شهید میرحسینی عنوان داشت: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، این شهدا بودند که توانستند تئوری انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را تثبیت کنند.

وی با اشاره به سهم‌خواهی برخی افراد پس از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با کمک جوانان و مردم انقلابی آن دوران توانستند در مقابل افرادی که به‌دنبال انحراف باورهای اصیل انقلاب بودند بایستند.

رهبری با اشاره به تاثیر مثبت خون شهدا در روند پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز بعد از ۳۷ سال مردم و مسئولان نبودند که انقلاب را حفظ کردند بلکه پایداری انقلاب توسط شهدا صورت پذیرفته است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به تاثیر حضور پیکر شهدا در میان آحاد مردم اظهار داشت: امروز جریان تفکری شهدا و باور به آنان نشانه تقابل با تفکر لیبرال، چپاول‌گری و ضد ولایت فقیه بودن است.

رهبری با تاکید بر اینکه انحراف از مسیر شهدا به‌معنای به انحراف کشیدن جامعه است خاطرنشان کرد: عزت انقلاب و مردم در احترام به خانواده شهدا و پایبندی به آرمان‌های امام راحل است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه