مدیرکل صدا‌و‌سیمای مرکز گیلان:

فعالیت‌های محرومیت‌زدایی سپاه باید از سکوت رسانه‌ای خارج شود

مدیرکل صدا‌و‌سیمای گیلان با بیان اینکه سپاه محرومیت‌زدایی را در کمال سکوت انجام می‌دهد، گفت: این فعالیت‌ها باید رسانه‌ای شود.

فعالیت‌های محرومیت‌زدایی سپاه باید از سکوت رسانه‌ای خارج شود

به گزارش ۸دی، حسن ظهیری در دیدار با سردار مصطفی‌پور فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک نیروی زمینی سپاه پاسداران در لنگرود اظهار داشت: ماموریت‌هایی از سوی برادران سپاه در داخل و خارج از مرزها برای حفاظت از کیان جمهوری اسلامی در حال انجام است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه در این دیدار با چگونگی آزاد شدن بخش‌هایی از مرز جمهوری اسلامی ایران که چندین سال در دست نیروی‌های ضد انقلاب بود آشنا شدم افزود: در این راه جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های بسیاری صورت گرفت.

ظهیری با بیان اینکه نیروهای جوان متدین و متخصصی که بسیار توانمند هستند، با سلاح ایمان در این تیپ گرد هم آمده‌انداعلام کرد: برادران پاسدار در ماموریت‌های مختلف و موفق خود این توانمندی‌ها را به نمایش گذاشته‌اند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان اظهار داشت: محرومیت‌زدایی‌هایی که توسط تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک نیروی زمینی سپاه انجام شده در کمال سکوت انجام و وظیفه ما به‌عنوان رسانه ملی و سایر رسانه‌ها این است که در این مورد جدی‌تر عمل کنیم.

ظهیری تصریح کرد: باید بخش‌هایی از فعالیت‌های محرومیت‌زدایی سپاه که مربوط به عموم جامعه است و مانند جبهه جنگ و مراقبت از مرزها که دارای اهمیت است، تصویر‌برداری کرده و مستند‌هایی تهیه کنیم.

وی گفت: امیدوارم در ایام پیش رو با همکاری تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک نیروی زمینی سپاه  بتوانیم مستندهایی از مجموعه این فعالیت‌ها چه در داخل و چه در خارج از مرز به تصویر بکشیم و دل مردم این سرزمین را شاد کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه