خانواده شهدا در دیدار با رئیس شورای شهر رشت:

تقاضای ساماندهی گلزار شهدا را داریم/علوی: رفع مشکلات گلزار شهدا را با جدیت پیگیری می کنم

در دیدار جمعی از پدران شهدا با رئیس شورای اسلامی شهر رشت به ضرورت ساماندهی گلزار شهدا و آرامستان شهرداری رشت تاکید شد.

تقاضای ساماندهی گلزار شهدا را داریم/علوی: رفع مشکلات گلزار شهدا را با جدیت پیگیری می کنم

به گزارش ۸دی، حسین زاد فلاح پدر شهید حامد زاد فلاح در دیدار با رئیس شورای شهر رشت اظهار کرد: پدران شهید تقاضای ساماندهی گلزار شهدا را دارند.
وی با اشاره به اینکه احداث سرویس بهداشتی مناسب از ضروریات سازمان آرامستان می باشد تصریح کرد: تقاضا داریم پروژه های مربوط به آرامستان همچون گذشته با سرعت اجرایی شود.
رئیس هیئت عاشقان اهل بیت گلزار شهدا نیز در این دیدار اظهار کرد: به عنوان نمایندگان خانواده های شاهد با رئیس شورا دیدار نمودیم.
عباس موید افزود: خواستار بازسازی آرامستان و مزار شهدای رشت هستیم .

وی با اشاره به اینکه با شنیدن خبر انتخاب علوی به عنوان رئیس شورا خوشحال شدیم بیان کرد: امیدواریم با بررسی و رفع مشکلات موجود در خصوص مزار شهدا و آرامستان شهرداری رشت شاهد رضایتمندی خانواده های شاهد و دیگر شهروندان باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور پدران شهدا در صحن شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: برگزاری این نشست صمیمانه در آستانه اربعین امام حسین (ع) حس و حال خوبی ایجاد کرد و امیدوارم همواره خدمتگزاران خانواده های ارزشمند شهدا باشیم.
سید امیر حسین علوی افزود: ساماندهی گلزار شهدا برایم از اولویت برخوردار است و یقینا بعد از سفر اربعین در نخستین روز فعالیتم به این مبحث خواهم پرداخت.
وی با اذعان به اینکه در خصوص سنگ مزار شهدا قرار دادی حدود یکسال قبل منعقد شد که متاسفانه کارشناسی شده نبود گفت: رفع مشکلات مربوط به گلزار شهدا را با جدیت پیگیری خواهم کرد و ان شاا همواره دعای خیر خانواده های شاهد شامل حالمان باشد.
انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه