حمیدرضا دنیادیده
امام‌جمعه رضوانشهر:

راهبرد آمریکا بازسازی و کوتاه کردن دست ایران در فعالیت‌های اقتصادی عراق است

امام‌جمعه رضوانشهر گفت: از راهبردهای آمریکا در عراق افزایش سرمایه‌گذاری اقتصادی در عرصه بازسازی و همچنین افزایش فشار بانکی و اقتصادی بر شرکت‌های ایرانی فعال در عراق برای خارج کردن ایران از چرخه بازسازی عراق است.

راهبرد آمریکا بازسازی و کوتاه کردن دست ایران در فعالیت‌های اقتصادی عراق است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین لطف‌الله عبدالهی امروز در جمع مردم انقلابی و استکبارستیز رضوانشهر به حرکت عظیم ملت‌های اسلامی راه‌پیمایی حماسی اربعین اشاره داشت و اظهار کرد: پیاده‌روی در اربعین حسینی یک حرکت سیاسی و انقلابی علیه ظلم، ظالم و مستکبران است و موجب تقویت روحیه جهاد و ایثارگری در بین ملت‌های اسلامی می‌شود.

وی به حرکت خودجوش و استکبارستیز دانش آموزان و دانشجویان در ۱۳ آبان اشاره داشت و افزود: دانشجویان خط امام با این تسخیر پایگاه دشمن را بست و ابهت آمریکا را درهم‌شکسته است.

امام‌جمعه رضوانشهر با اشاره به قطع دست آمریکا با حرکت انقلابی دانشجویان و دانش آموزان در یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: دانشجویان و دانش آموزان با حرکت انقلابی دخالت آمریکا را در کشور قطع کرد و به حاکمیت لیبرال‌های آن روز پایان دادند.

عبداللهی همچنین اشاره‌ای به هفته بسیج دانش‌آموزی و روحیه خودباوری دانش آموزان تاکید کرد و افزود: بسیج باید حق‌گرا، هوشیار، خودباور، مسئولیت‌پذیر و مسجد محور باشد و همیشه ولایت‌پذیری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی به‌ضرورت دیپلماسی اقتصادی ایران در کشورهای مقاومت ازجمله عراق تاکید کرد و گفت: از راهبردهای آمریکا در عراق افزایش سرمایه‌گذاری اقتصادی در عرصه بازسازی و همچنین افزایش فشار بانکی و اقتصادی بر شرکت‌های ایرانی فعال در عراق برای خارج کردن ایران از چرخه بازسازی عراق است اما باید با حضور مؤثر در آن کشورها دست ایادی ظلم را کوتاه کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه