مدیر حج و زیارت استان گیلان:

‌۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر در استان گیلان برای دریافت ویزای اربعین ‌ثبت‌نام کردند

مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه تاکنون ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر در استان گیلان جهت دریافت ویزای اربعین در سامانه “سما” ثبت‌نام کردند گفت: نام‌نویسی دریافت ویزای اربعین حسینی ۱۴ آبان ماه در رشت به اتمام می‌رسد.

‌۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر در استان گیلان برای دریافت ویزای اربعین ‌ثبت‌نام کردند

به گزارش ۸دی؛ به نقل از خبرگزاری تسنیم احسن فعال عصر امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه فردا ۱۴ آبان آخرین فرصت ثبت‌نام جهت نام‌نویسی ویزای اربعین حسینی در رشت است اظهار داشت: روند صدور و دریافت ویزای اربعین حسینی در رشت به‌طور مطلوب پیش‌ می‌رود.

مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه تاکنون ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر در استان گیلان جهت دریافت ویزای اربعین در سامانه “سما” ثبت‌نام کردند گفت: از زمان آغاز به کار دفتر کنسولگری عراق در گیلان تا‌کنون ۲۲ هزار و ۱۰۰ نفر  از تعداد مذکور در استان گیلان از این دفتر ویزای اربعین حسینی را دریافت کردند.

فعال با تاکید به اینکه افراد باقی‌مانده به‌دلیل عدم مراجعه و یا تکمیل پرونده موفق به دریافت ویزای اربعین نشدند اعلام کرد: زائران اربعین حسینی تا یکشنبه ۱۴ آبان ماه فرصت ثبت‌نام و تکمیل پرونده جهت دریافت ویزای اربعین در رشت را دارند.

وی با اشاره به اینکه زائران برای ثبت‌نام و دریافت ویزای اربعین تنها به دفاتر مجاز زیارتی سراسر استان گیلان مراجعه کنند خاطرنشان کرد: زائران با طی کردن روال قانونی برای دریافت ویزای اربعین از سوءاستفاده سودجویان جلوگیری کنند.

مدیر حج و زیارت استان گیلان با بیان اینکه ثبت‌نام در سامانه “سما” به‌منظور دریافت ویزای اربعین الزامی است تصریح کرد: ویزای اربعین حسینی در استان گیلان ظرف ۲۴ الی ۷۲ ساعت صادر می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه