مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست گیلان:

اتفاق سراوان نتیجه کم‌کاری شهرداری رشت / رشت نیازمند فنّاوری مدیریت پسماند با دستگاه زباله‌سوز ۶۰۰ تنی است

مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست گیلان با تاکید بر اینکه رشت نیازمند فنّاوری مدیریت پسماند با دستگاه زباله‌سوز ۶۰۰ تنی است، گفت: اتفاقی که در منطقه سراوان افتاده چیزی جز کم‌کاری شهرداری رشت نبوده است.

اتفاق سراوان نتیجه کم‌کاری شهرداری رشت / رشت نیازمند فنّاوری مدیریت پسماند با دستگاه زباله‌سوز ۶۰۰ تنی است

به گزارش ۸دی؛  قربانعلی محمد پور امروز در کمیته مدیریت پسماند شهرستان رشت بر لزوم استقرار دستگاه زباله‌سوز با فنّاوری روز تاکید و اظهار کرد: حدود ۲۸ ماه گذشته با جدیت استقرار فنّاوری را در دستور کار قراردادیم و بنا شد تا فنّاوری روز مدنظر شرکت طرف قرارداد ساماندهی زباله در سراوان باشد.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی زباله در منطقه سراوان و با تاکید بر اینکه همه اقدامات در رابطه با ساماندهی زباله در سراوان انجام‌شده، افزود: اتفاقی که در منطقه سراوان افتاده چیزی جز کم‌کاری شهرداری رشت نبوده است.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گیلان با تاکید بر اینکه معضل زباله در رشت بحرانی است، گفت: امروز در سطح مدیریت شهری هیچ کاری واجب‌تر و اولی تر از مدیریت پسماند نداریم.

محمد پور با اعلام اینکه اقداماتی در رابطه با توسعه خیابان‌ها و امور فرهنگی خوبی در رشت صورت گرفته اما اتفاقی خوب در حوزه پسماند دیده نشده، خاطرنشان کرد: بااینکه اقدامات تذکرانه و قضایی در رابطه با پسماند زباله در شهرستان ازجمله سراوان انجام‌شده اما هیچ اتفاقی از سوی شهرستان نیفتاده و ما نیازمندیم همه دستگاه را در رابطه با مدیریت پسماند کمک‌کار باشند.

وی با تاکید بر اینکه رشت نیازمند فنّاوری مدیریت پسماند با دستگاه زباله‌سوزی ۶۰۰ تنی است، افزود: حفاظت از محیط‌زیست منتظر است تا اصلاحیه‌های این پروژه از شهرداری به ما برسد تا بتوانیم این موضوع را پیگیری کنیم و اجرای پروژه را تسریع ببخشیم.

مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست گیلان با اعلام اینکه محیط‌زیست نقش نظارتی خود را دنبال کرده، گفت: اقدامات قضایی در رابطه به شهرداری‌ها و دستگاه‌ها انجام‌شده اما نمی‌توان از این نوع اقدامات انجام‌گرفته رضایت داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه