ابوالفضل شکری
مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق گیلان:

۱۵۰ میلیارد تومان از مشترکین گیلانی طلب داریم/ برق رسانی به بیش از ۲۵۰۰ روستای استان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: دیگر روستای بالای ده خانوار که دارای مجوز منابع طبیعی داشته باشد و بدون برق باشد نداریم.

۱۵۰ میلیارد تومان از مشترکین گیلانی طلب داریم/ برق رسانی به بیش از ۲۵۰۰ روستای استان

جمشید طالبی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه علی رغم وزش باد تند در سطح همه ی شهرستان ها اما کل خسارت وارده کمتر از ۷۰۰ میلیون تومان به شبکههای توزیع برق بوده است اظهار داشت: همکاران ما در کمترین زمان ممکن نسبت به پایدار کردن شبکه و برقرار کردن برق مشترکین اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از یک میلیون و سیصد و هفتاد هزار مشترک برق در سطح استان داریم افزود: برنامه ی اصلی ما اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق و افزایش تاب آوری شبکه های برق در مقابل تغییرات اقلیمی و بهینه سازی تجهیزات و تعمیرات به موقع شبکه های توزیع برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با تاکید بر اینکه حدود ۴۴  میلیارد تومان برای ما فقط در حوزه اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق و سرویس و تعمیرات اعتبار مالی تعیین شده است گفت: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات بتوانیم نسبت به انجام برنامه های از پیش تعیین شده اقدام کنیم.

طالبی با بیان اینکه تا پایان شهریور ماه از کلیه مشترکین ۱۵۰ میلیارد تومان طلب داریم تصریح کرد: انتظار ما از کلیه های مشترکین چه تعرفه های خانگی و چه تعرفه های صنعتی و تجاری و کشاورزی داریم این است که با پرداخت به موقع قبوض بهای برق مصرفی به صنعت برق استان کمک بکنند تا بتواند وظایف خود را سر موقع و بخوبی در خصوص سرویس تعمیرات و نگهداری شبکه های برق استان انجام بدهد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تاکنون ۲۵۴۸ روستای گیلان را برق دار کرده ایم اظهار داشت: دیگر روستای بالای ده خانوار که دارای مجوز منابع طبیعی داشته باشد و بدون برق باشد نداریم، البته تعداد روستاهایی ممکن است وجود داشته باشد که چون کد روستایی و مجوز منابع طبیعی ندارند برق رسانی نشده باشند که ما سعی می کنیم به آنجاها از طریق انرژی خورشیدی برق رسانی کنیم.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه