پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان:

۱۳ آبان روز صف‌آرایی جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان ملت ایران در برابر جبهه استکبار و سلطه است

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان آمده است: ۱۳ آبان روز صف‌آرایی جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان ملت ایران در برابر جبهه استکبار و سلطه است.

۱۳ آبان روز صف‌آرایی جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان ملت ایران در برابر جبهه استکبار و سلطه است

به گزارش ۸دی؛ به نقل از خبرگزاری فارس  آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده وی فقیه در گیلان و مصطفی سالاری استاندار گیلان در پیامی مشترک مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی استکبارستیزی ۱۳ آبان دعوت کردند.

در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی سیزدهم آبان جایگاهی بس ویژه دارد و هریک از رویدادهای این روز سرفصل نوینی از صف‌آرایی جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان ملت ایران در برابر جبهه استکبار و سلطه است.

 سه رویداد مهم تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، همواره ایستادگی در برابر قدرت‌های منفعت‌طلب و صیانت از آرمان‌های درخشان انقلاب اسلامی را تداعی و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان به‌ویژه خودباوری و اتکابه‌نفس نسل جوان را یادآور می‌شود.

 بی‌تردید وحدت و همبستگی مردم در دفاع از آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف نه‌تنها روشنگری، بلکه ایمان و اراده دررسیدن به هدف و مبارزه با هر آنچه نام استکبار و ظلم را به همراه دارد، با خود عجین کرده و قطعاً با حضور پررنگ  خود در راهپیمایی، پیام روشن و قاطعانه‌ی  ملت ایران اسلامی را به گوش دشمنان و کسانی که سخنان بی مبنا می‌زنند خواهند رساند.

این‌جانبان از مردم ولایتمدار و انقلابی استان گیلان دعوت می‌کنیم همانند حضور آگاهانه خود در تمامی عرصه‌ها، با حضور حماسی دیگر در مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب، همواره پرچم استبداد و استکبار‌ستیزی را بر افراشته نگاه دارند.

         زین العابدین قربانی                                                     مصطفی سالاری

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت                     استاندار گیلان

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه