حکم قطعی صادر شد؛

تبرئه‌ی قطعی ماسال نیوز از شکایت آموزش و پرورش ماسال / پناه می‌بریم به خدا از بستن دهان منتقدان!

پرونده شکایت مدیریت آموزش و پرورش ماسال از پایگاه خبری تحلیلی ماسال مبنی بر نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی، منجر به تبرئه قطعی این پایگاه خبری و اثبات صحت ادعاهای این رسانه شد.

تبرئه‌ی قطعی ماسال نیوز از شکایت آموزش و پرورش ماسال / پناه می‌بریم به خدا از بستن دهان منتقدان!

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز؛ این پایگاه خبری تحلیلی مرداد ماه سال جاری در پی تغییر رنگ لباس فرم مدارس، در گزارشی نسبت به این تغییرات و تحمیل هزینه های غیرضرور به خانواده های نیازمند انتقاد کرد.

در پی این انتقادات آموزش و پرورش ماسال بجای ارسال جوابیه و تنویر افکار عمومی، در اقدامی عجیب از یکی از تولیدکنندگان لباس مدارس شهرستان و ماسال نیوز شکایت کرد.

پرونده شکایت در همان جلسه اول بسته شده و متهمان از اتهام نشر اکاذیب  و تشویش اذهان عمومی تبرئه شدند اما مدیریت اداره آموزش و پرورش ماسال نسبت به حکم صادره اعتراض کرد.

در نهایت این اعتراض هم مورد قبول واقع نشده و متهمان به صورت کامل از اتهام وارده تبرئه شدند.

تصویر زیر مربوط به حکم نهایی دادگاه در این خصوص است.

ماسال نیوز؛ اعلام شکایت توسط هر فرد حقیقی و حقوقی را حقوق شهروندی آنان دانسته و از آن استقبال می‌کند اما جا دارد سازمانهای  حاکمیتی که خود مدعی آزادی بیان و استقبال از نقد هستند، میزان تطابق شعارها و عملکردهایشان را بررسی کنند.

 

اینک با اثبات صحت خبر منتشر شده توسط ماسال نیوز شما را به مطالعه مجدد آن خبر دعوت می‌ کنیم:

تغییر رنگ لباس فرم مدارس ماسال بر خلاف نامه مدیرکل آموزش و پرورش استان / خانواده های نیازمند چه گناهی کرده اند؟

 

گفتنی است پیش از این هم ادارات، نهادها و اشخاص گوناگونی با تصور اینکه اسناد لازم برای اثبات موارد مطرح شده در خبرهای این پایگاه خبری تحلیلی وجود ندارد دست به شکایت زده بودند اما تاکنون در هیچیک از موارد موفق به محکوم کردن این «رسانه‌ی همیشه متهم!» نشده اند. هرچند محکوم شدن در مسیر پیگیری مشکلات مردمی افتخار بزرگی است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه