برگزاری رژه خودرویی ناوگان عملیاتی اورژانس ۱۱۵ در رشت + تصاویر

رژه خودرویی ناوگان عملیاتی اورزژانس ۱۱۵ به‌مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در رشت برگزار شد.

برگزاری رژه خودرویی ناوگان عملیاتی اورژانس ۱۱۵ در رشت + تصاویر

به گزارش۸دی؛ رژه خودرویی ناوگان عملیاتی اورژانس ۱۱۵ امروز با مشارکت سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری رشت، پلیس راهور و جمعیت هلال احمر در رشت برگزار شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به روزهای پایانی هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: رژه خودرویی ناوگان عملیاتی اورژانس ۱۱۵ به‌مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیر عامل در رشت برگزار می‌شد.

پیمان اسدی پدافند غیرعامل را افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری در مقابل حوادث بیرونی و درونی دانست و افزود: هر حادثه‌ای از جمله سیل و برف برای ما خطر آفرین است و پدافند غیرعامل توان عملیاتی ما را در کاهش آسیب‌های این حوادث افزایش می‌دهد.

وی به اقدامات و مانورهای انجام شده در این هفته اشاره کرد و گفت: این هفته در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت افزایش توان عملیاتی و مقابله با آسیب‌هایی که سیستم دفاعی جامعه را تهدید می‌کند اقدامات و مانورهایی از جمله تخلیه اضطراری بیمارستان و قطع برق انجام شد.

وی افزود: برای پوشش مراسم اربعین یک تیم عملیاتی متشکل از سه دستگاه آمبولانس، ِیک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۴ نفر ازپرسنل فوریت‌های پزشکی به استان خوزستان اعزام شدند تا در مرزهای این استان مستقر شده و خدمات امدادی و پزشکی لازم را به زائران مراسم اربعین سیدالشهدا ارائه دهند.

اسدی با اشاره به اعزام ۱۰ پزشک متخصص، عمومی و پرستاران برای استقرار در بیمارستان‌های صحرایی استان خوزستان خاطرنشان کرد: کارهای بیمارستانی و درمانی بر عهده این افراد بوده و تیم‌های امدادی ۱۱۵ کارهای امدادرسانی پیش بیمارستانی را انجام می‌دهند.برگزاری رژه خودرویی ناوگان عملیاتی اورژانس 115 در رشت + تصاویر

رژه خودرویی امدادی در رشترژه خودرویی امدادی در رشترژه خودرویی امدادی در رشترژه خودرویی امدادی در رشترژه خودرویی امدادی در رشت

رژه خودرویی امدادی در رشترژه خودرویی امدادی در رشترژه خودرویی امدادی در رشترژه خودرویی امدادی در رشترژه خودرویی امدادی در رشت

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه