مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان:

نمایشگاه پوستر «تاریخ مستطاب آمریکا» در رشت برگزار می‌شود

نمایشگاه پوستر «تاریخ مستطاب آمریکا» از ۱۲ آبان ماه به مدت یک هفته در نگارخانه مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می شود.

نمایشگاه پوستر «تاریخ مستطاب آمریکا» در رشت برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، یاسر تقوی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان با اشاره به اینکه فردا (پنجشنبه ۱۱ آبان ماه) اعضای منتخب تشکل های دانش‌آموزی با استاندار گیلان دیدار می کنند، اظهار کرد: بیانیه این دیدار توسط نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان گیلان قرائت می‌شود.

وی در ادامه به برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان در یوم الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار اشاره کرد و افزود: تجدید میثاق دانش‌آموزان گیلانی با میرزاکوچک‌خان جنگلی به عنوان نماد استکبار ستیزی، قرائت وصایای شهدای دانش‌آموز با محوریت استکبار ستیزی، نشست های بصیرت افزایی در راستای معرفی استکبار و چگونگی مقابله با آن و حضور دانش‌آموزان اتحادیه در برنامه تلویزیونی «شجره طیبه» از برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در این ایام است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «مرگ بر آمریکا» ویژه مقطع متوسطه اول و دوم و مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «تاریخ مستطاب آمریکا» جهت شرکت عموم مردم را از دیگر برنامه اتحادیه گیلان دانست و افزود: نمایشگاه پوستر «تاریخ مستطاب آمریکا» از ۱۲ آبان ماه به مدت یک هفته در نگارخانه مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می شود.

تقوی با اشاره به برگزاری نمایشگاه نقاشی ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در روز راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: بیانیه مشترک اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و بسیج دانش آموزی استان گیلان در نماز جمعه این هفته قرائت می شود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی سلفی و نقاشی چهره کودک در فضای مجازی، گفت: مسابقه عکاسی سلفی با عنوان «مرگ شیطان نزدیک است» و علاقمندان جهت شرکت تصویر خود را به ربات تلگرامی @selfi_gilanbot، همچنین مسابقه گریم کودک متناسب با روز ۱۳ آبان که علاقمندان جهت شرکت، عکس چهره کودک خود را تا ۲۰ آبان فرصت دارند برای ربات تلگرامی به آدرس @koodak_girimbot ارسال کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه